בידורמבזקיםמשפטי/פלילי

מפיץ תמונות העירום של שרון פרי נשלח ל- 45 חודשי מאסר

בית משפט השלום בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר היום (שני) 45 חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עצא, בן 29 מתל שבע שהורשע בגניבת הטלפון של שדרנית הספורט שרון פרי, לאחר שפרץ לרכבה, בחדירה לחומר מחשב ובהטרדה מינית בשל הפצת תמונות אינטימיות שלה ברשת האינטרנט.

כמו כן, הטיל בית המשפט על הנאשם פיצוי למתלוננת בסך של 16,000 ש״ח ושלילת רישיון הנהיגה למשך 3 שנים.

בהכרעת דין, קבע בית המשפט כי הנאשם פרץ לרכבה של המתלוננת, גנב ממנו את ארנקה ואת הטלפון הנייד, העלה ממנו תמונות עירום לחשבון האינסטגרם שלה ואף הגיב בחשבון הפייסבוק שלה בשמה. עוד נקבע, כי הנאשם פעל לטשטש את מעשיו ולהקשות על גילוי הפעולות שבוצעו בטלפון הגנוב בכך שפרמט אותו לפני שמכר ולאחר שנמלט, סיכן אזרחים בכביש בנהיגתו הפרועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות ביקשה בשלב הטיעונים לעונש להטיל על הנאשם עונש של 4 שנות מאסר בפועל, זאת בין היתר לאור עברו הפלילי של הנאשם והפגיעה הנפשית הקשה במתלוננת.

עו״ד אסף בר יוסף מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) מסר לאחר גזר הדין: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות במלואה והטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל משמעותי וכן פיצוי למתלוננת, תוך שהדגיש כי על בית המשפט לתת ידו למאבק של הפצת תמונות אינטימיות וזאת באמצעות ענישה מחמירה. בית המשפט קבע שהעובדה שהמתלוננת המשיכה בחייה, לא אמורה לפעול לחובתה ויש להכיר בפגיעה הרבה שנגרמה לה בעקבות הפרסום".

שרון פרי. צילום: אינסטגרם
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

2 תגובות

  1. לא יודע מה איתכם , אבל החלטתי למחוק כל זכר לצילומים שהופצו בעירום.
    מדי פעם שומרים צילומים בזכרון המחשב ונוכחתי שאחד הצילומים נשאר בזכרון המחשב וגם שם מחקתי.
    מקווה שלא יקרו מקרים כאילו שוב.

  2. חחחחחח מסכן איך נפל.. תנסו להודיע למשטרה שיש שוד מזויין בחנות מול הבית.. אף אחד לא יזוז, ואם תלך לתחנה להתלונן, התלונה תסגר תוך שעתיים בגלל "חוסר עניין לציבור"..

    תחלס – אסור לגנוב מבלונדיניות מפורסמות.
    כל השאר בסדר…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח