חדשות הארץמבזקים

חצור הגלילית: בת 3 חולצה ממכונית סגורה לאחר כשעה, מצבה יציב

כוחות מד"א הוזעקו לפני זמן קצר (שישי) בעקבות דיווח על ילדה בת 3 ששהתה כשעה ברכב סגור בחצור הגלילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה במקום טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים זיו בצפת, בהכרה מלאה עם סימני התייבשות.

חובש בכיר במד"א נריה זלינגר סיפר: "כשהגענו לרחוב סימנו לנו להיכנס לתוך בית. סיפרו לנו שהילדה הייתה שעה באוטו הסגור וכשנמצאה הייתה חמה למגע ומיד הוכנס למקלחת הקרה. היא הייתה בהכרה מלאה וסבלה מהתייבשות. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קירור ונוזלים ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים."

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הטמפרטורה ברכב סגור מזנקת בתוך דקות ועלולה לגרום למכת חום ואף למוות. יש לעשות את כל הפעולות האפשריות הנדרשות על מנת לוודא שלא נשארו ילדים ותינוקות ברכב סגור. אין להשאיר תינוקות וילדים ללא השגחת מבוגר ברכב – גם אם משאירים ברכב חלונות פתוחים!!

במד"א מבקשים מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א בקו החירום 101 או באמצעות אפליקציית 'מד"א שלי' בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר.

אילוסטרציה. צילום: דוברות מד"א

תגובה אחת

  1. מה יהיה אתכם הורים מה ? דיי נמאס מהתירוצים שלכם איך אפשר לשכוח ילד איך ?

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח