חדשות הארץמבזקים

מקרה רביעי השבוע בבאר שבע: גופת גבר בן 66 נמצאה במצב ריקבון

היום (חמישי) סמוך לשעה 12:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב שפרינצק בבאר שבע. מתנדבי זק"א שהגיעו למקום טיפלו בכבוד המת ואספו ממצאים במקום. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך הליך בדיקה וזיהוי.

שמעון זגורי מתנדב זק״א באר שבע סיפר כי "מדובר במקרה רביעי השבוע בו מתנדבי זק״א טיפלו בעריריים וגלמודים שנמצאו זמן רב לאחר מותם בבאר שבע. כשהגעתי לבניין המגורים הרגשתי את הריח הנוראי. השכנים סיפרו לנו שבעקבות הריח הבלתי נסבל, הזעיקו את כוחות המשטרה שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. מדובר בגבר בן 66 שגר לבדו וככל הנראה סבל מאירוע רפואי ושכב כשלושה שבועות לאחר שנפטר עד שהריח הנוראי הציק לשכנים."

משה דיקשטיין מפקד זק״א באר שבע אמר כי "לאחר בירור עם צוות העירייה המסור ואנשי הרווחה התברר שארבעת התושבים מהאירועים הקשים השבוע כלל לא היו מוכרים למחלקת הרווחה בעיר. לכן אני פונה בבקשה אישית לתושבים היקרים, עזרו לנו אתם למנוע מקרים קשים נוספים בעתיד. מוטלת עלינו חובה לשמור על הקשישים והעריריים והגלמודים ולבדוק בשלומם לפחות פעם ביום ולדווח לרשויות הרווחה כדי להציל את חייהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות זק"א

Back to top button