אינטרנטטכנולוגיהמבזקים

ראש בראש מול 6 אפליקציות פופולריות – זום היא המנצחת הגדולה

״מצאנו כמה וכמה אפליקציות שהצטיינו בתחומים מסויימים, אבל, רק אחת קיבלה את הפרס הגדול, זו שעבדה הכי נכון עבור מרבית המשתתפים ב׳קרב׳: זום. אנחנו נשארים עם זום, למרות תקלות האבטחה שעלו לכותרות – וחלק מההחלטה היה גם בחינת הדרך שבה החברה התמודדה איתן״

To Zoom or not to Zoom? That is the question

כך פתח צוות הוושינגטון פוסט האמריקני, את העימות הגדול בין שש אפליקציות תקשורת הווידאו הפופולריות ביותר בחודשים האחרונים, כדי להכריע אחת ולתמיד: מי הכי טובה? על התואר ה- Chatty Awards התחרו Facebook Rooms, FaceTime, Google Meet, Houseparty, Skype וזום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״החלטנו לתת לאפליקציות הלוהטות ביותר את ההזדמנות לשבות את ליבנו״, אומרי אנשי הוושינגטון פוסט, ג׳פרי פולר והת׳ר קלי. ״המשימה הייתה לחפש את אפליקציית שיחות הווידאו הטובה ביותר״. את האפליקציות הריץ הצוות על רשתות WiFi ״בעייתיות״, להגדרתם והבוחנים היו ״אנשים עם רמות סובלנות משתנות ללימוד תוכנות חדשות״. על הדרך נבחנו כל האופציות והתוספים, כמו גם מדיניות הפרטיות והאבטחה בתוך סיוע במומחי אבטחה.

והתוצאות: ״מצאנו כמה וכמה אפליקציות שהצטיינו בתחומים מסויימים, אבל, רק אחת קיבלה את הפרס הגדול, זו שעבדה הכי נכון עבור מרבית המשתתפים ב׳קרב׳: זום. אנחנו נשארים עם זום, למרות תקלות האבטחה שעלו לכותרות – וחלק מההחלטה היה גם בחינת הדרך שבה החברה התמודדה איתן״, מצהיר הצוות.

״זום מגדירה עבור כל השאר מה באמת צריך לטובת ניהול שיחת וידאו קבוצתית. היא נותנת את הדרך הפשוטה ביותר לחבר בני אדם על מסך אחד, בלי קשר לכך שיש או אין להם חשבון, או באיזה מכשיר או מערכת הפעלה הם מתחברים (אפילו טלפון קווי רגיל עובד). הפלטפורמה של זום יושבת על הרווח שבין אפליקציה לעסקים (ניתן לשתף מסכים) והאפליקציה החברתית. איכות השיחות מספיק טובה על טווח רחב של מכשירים והיא פשוטה לתפעול״.

בבחינת הפרטיות והאבטחה, צוות העיתון התייעץ עם הקונסיומר ריפורט, מומחי אבטחה פרטיים ועם ה-Electronic Frontier Foundation, שכולם הסכימו פה אחד: זום בכיוון הנכון. ״החברה כבר שינתה כמה אפיונים למלחמה ב׳זומבומבינג׳, תיקנה תקלות של ניתוב פגישות דרך סין ותגברה את האבטחה וההצפנה. חוקרי אבטחה רבים עימם שוחחנו אמרו שנושאי הפרטיות והאבטחה אינם ייחודיים לזום, אך היא הייתה מהירה מכולן להגיב ולהתמודד עימם, בלי להסתתר מאחורי מדיניות פרטיות לא ברורה… ולא פחות חשוב: בסופו של דבר – לשיחות מעל 40 דקות צריך גם לשלם ואנו מוצאים שזה בהחלט מרגיע לעומת על המתחרים. אנחנו יודעים שאם המוצר בחינם המשמעות היא אחת: אתם, המשתמשים הם המוצר…״.

לסקר המלא: https://www.washingtonpost.com/technology/2020/05/20/best-video-chat-apps

אודות זום

(Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו ב- zoom.com ועקבו אחרי @zoom_us.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח