כלכלהמבזקים

יאיר אבידן נכנס לתפקידו כמפקח על הבנקים בבנק ישראל

יאיר אבידן נכנס הבוקר (ראשון) באופן רשמי לתפקידו כמפקח על הבנקים בבנק ישראל. אבידן ערך חפיפה בשבועות האחרונים עם המפקחת היוצאת, ד"ר חדוה בר.

המפקח הנכנס, יאיר אבידן: "אני נרגש ודרוך עם כניסתי לתפקידי המאתגר והמחייב כמפקח על הבנקים. הפיקוח על הבנקים ימשיך לפעול על מנת לוודא את יציבותה של המערכת הבנקאית, המשך התפתחותה ותמיכתה בהנעת המשק וברווחת לקוחותיה, תוך תמיכה בהתפתחותה הטכנולוגית והדיגיטלית. בד בבד נבטיח את נגישות המערכת הבנקאית לכלל המגזרים ושכבות האוכלוסייה, ונתמוך בהמשך פתיחתה לתחרות תוך שמירה והבטחת שקיפות והוגנות. הצלחה בהמשך קידום מכלול צעדים אלה, הגם שברור שאינם קלים ליישום במקביל, יהיה בהם בכדי לסייע ללקוחות המערכת הבנקאית באשר הם ולהבטיח את קיימותה של המערכת בטווח הארוך."

יאיר אבידן. צילום: בנק ישראל
יאיר אבידן. צילום: בנק ישראל

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון: "יאיר נכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת במיוחד. 30 שנות נסיונו בשלל תפקידים במערכת הבנקאית והפיננסית הקנו לו את הידע והיכולות הנדרשות להוביל את הפיקוח על הבנקים. יאיר לקח חלק בדיונים המקצועיים וההחלטות בנוגע למשבר בתקופה האחרונה וערך חפיפה והעברת תפקיד מסודרת עם המפקחת היוצאת, אני מודה לחדוה על כך. שמנו לעצמנו למטרה להציב את ישראל במקום מוביל בכל הקשור לשירותים בנקאיים ולשירותי תשלום מתקדמים, ולהגדיל את התחרות במערכת הבנקאית ואני מאחל ליאיר הצלחה רבה בתפקידו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח