בידורמבזקים

מגי אזרזר: "הם הגיבורים האמיתיים של הקורונה"

טקס חגיגי נערך בהשתתפות אלי שגיב – מנכ"ל לוריאל ישראל, בכירי החברה ובכירי מד"א, בו נתרמו אלפי יחידות אלכוג'ל שיחולקו לכל עובדי מד"א בארץ. הטקס היווה את התחלתו של מבצע תרומה ענק שיימשך במהלך החודש הקרוב, במסגרתו לוריאל ישראל תתרום עשרות אלפי מוצרי אלכוג'ל של מותגי גרנייה ולוריאל פריז, לצוותי רפואה וחירום, לקשישים ולבתי אבות ברחבי הארץ במטרה לסייע להם בשמירה על היגיינה.

הטקס נערך במוקד השליטה של מד"א בקריית אונו, בהשתתפות אלי בין – מנכ"ל מד"א והשחקנית מגי אזרזר, הפרזנטורית של גרנייה בישראל, אשר הגיעה כדי להביע תמיכה וסולידריות עם המהלך וכדי לקחת חלק במאבק המתמשך בנגיף הקורונה, כחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בעולם.

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל פתח ואמר: "במסגרת המאמץ תתרום לוריאל ישראל החל מהיום למשך השבועות הקרובים אלפי יחידות אלכוג'ל לשמירת על היגיינה של צוותי רפואה ודיירי בתי אבות וקשישים בכל רחבי הארץ, המהווים אוכלוסיות פגיעות במיוחד. לצד זה תתרום החברה גם את כל רווחי המכירה של מוצרי האלכוג'ל כסיוע לצוותי רפואה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלי בין מנכ"ל מד"א הודה באופן אישי לאלי שגיב ולעובדי לוריאל ישראל ואמר: "אומנם אנו יוצאים מהמשבר אך אני קורא לציבור "להישאר ערניים" ולשמור על המאמצים למיגור הקורונה, באמצעות שמירה על הכללים וההנחיות".

השחקנית מגי אזרזר, ששמרה על כללי הבידוד באופן מיוחד, נכחה במפגש על אף שיצאה פעמים בודדות בלבד מהבית בתקופת הקורונה והתעניינה במיוחד בעבודתם של עובדי מוקד השליטה. לדברי מגי אזרזר: "היום הזה מרגש אותי והתרומה של גרנייה בפרט. המחווה הזו היא המעט שאני יכולה לעשות למען צוותי הרפואה שבעיניי הם הגיבורים האמיתיים של הקורונה".

צילום: גדי סיארה
צילום: גדי סיארה
צילום: גדי סיארה
צילום: גדי סיארה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח