טיוליםמבזקיםמומלציםפנאי

התיירות חוזרת: בצפת יפעילו סיורים מודרכים ללא תשלום!

בעיריית צפת פועלים סביב השעון על מנת לאושש את ענף התיירות בעיר הצפונית. בשיתוף פעולה עם עמותות התיירות השונות בעיר הוחלט כי החל מיום שישי הקרוב, 15.5.2020 יחזרו ברשות לקיים סיורים מודרכים ללא תשלום במספר מוקדים בעיר!

העיר צפת מציעה למבקרים בה חוויה ייחודית ברמה בינלאומית עם אווירה אירופאית קסומה, מזג אוויר נוח כך שגם בתקופת הקיץ בערב תהנו מאקלים נעים וללא כל צורך בשימוש במזגן (מומלץ להביא סוודר לערב), אתרים היסטוריים, אטרקציות לכל המשפחה והתפתחות קולינארית מרשימה לרבות יקבים, מחלבות ומסעדות. זה הזמן לחופשה בצפת!

ביום שישי יצאו סיורים מודרכים ללא תשלום על ידי עמותת רוח צפת, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, בשל כך נדרשת הרשמה מראש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסיור הראשון לכל המשפחה הינו סיור מרתק במרחב העיר העתיקה שייצא בשעה 11:00 מרחבת התערוכה הכללית.

בין הגלריות, הסמטאות הקסומות, בתי הכנסת העתיקים וסיפורם של המבנים ההיסטוריים. להרשמה: https://tsfat.org.il/lp

סיור נוסף יתקיים ביום שישי בשעה 11:00 – סיור מנגן בפארק עמק התכלת המותאם גם לילדים, גן עדן גלילי – טבע קסום בלב העיר צפת, המשתרע על כ-580 דונם מעיינות ובוסתנים מרהיבים אל מול נופו של הר מירון. במקום מספר מסלולים כשבמהלך הצעדה תפגשו באיילים, יעלים, דישונים ושלל בעלי חיים. קק"ל ועיריית צפת, הכשירו בפארק שבילים, שיקום המעיינות, בריכות מים ועוד. הפארק מאפשר בילוי קסום בחיק הטבע, קמפניג וחוויה ייחודית בשטח עירוני. להרשמה: https://tsfat.org.il/lp

עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש
עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש
עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש
עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש

ביום שבת תקיים 'לבנות ולהבנות' סיור תחת הכותרת לגלות את ההיסטוריה– מנהרות תת קרקעיות מהמאה ה-16 יחד עם תגלית ומעל ל -20,000 איש מרחבי העולם מידיי שנה, נחשף לאחרונה מסלול תת קרקעי קסום המציג את ההיסטוריה, היישוב היהודי הישן וצפת של המאה ה-16- שכונה עתיקה ומתחם 'בית הקהל'. לצד פעילות חינוכית, טיולים מאורזנים וסדנאות מוזיקה ויהדות תגלו עולם קסום וייחודי מתחת לאדמה במנהרות באורך כ- 180 מטרים המספרות את סיפורה של צפת וחוצות את העיר התיקה. המנהרות חפרו על ידי 10,000 בני נוער במשך כ-5 שנות עבודה ומציגות את היישוב הישן, בארות המיים והחיים לפני מאות שנים. להרשמה: 050-455-6610

נסתרות צפת – מנהרות תת קרקעיות. צילום: דייב בנדר
נסתרות צפת – מנהרות תת קרקעיות. צילום: דייב בנדר

כלל הסיורים יתקיימו לפי הקריטריונים של תו סגול, מרחבים פתוחים ומאווררים בקבוצות קטנות עם שמירת מרחק בין המשתתפים, יש להירשם מראש!.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "העיר צפת מציע חוויה ייחודית, לנפוש בארץ ולהרגיש בחו"ל. אנו מזמינים את עם ישראל להגיע ולהנות מחופשה קסומה בסטנדרט הגבוה ביותר בבירת הגליל ולהנות ממתחמי לינה איכותיים, קולינאריה משובחת, אטרקציות לכל המשפחה, אתרים היסטוריים ואוצרות טבע שלא תמצאו בשום מקום אחד לצד אתרים קדושים ועתיקים. זה הזמן לנפוש בצפת".

סיורים בצפת. צילום: רוח צפת
סיורים בצפת. צילום: רוח צפת
סיורים בצפת. צילום: רוח צפת
Back to top button