מבזקיםתאונות דרכים

כוחות משטרה ומג"ב עצרו חוליית גנבים שפעלה באזור הדרום

פעילות חקירתית ומודיעינית מאומצת במחוז הדרומי של המשטרה יחד עם כוחות של משמר הגבול של משטרת ישראל הובילה להגשת כתבי אישום ובקשה למעצר עד לתום הליכים, נגד חולייה של שלושה נאשמים אשר נהגו באופן שיטתי לפרוץ לכלי רכב כבדים על מנת לגנוב חלקי רכב • בלשי משמר הגבול התחקו אחר החולייה ועצרו את שלושת הנאשמים באזור הדרום, לאחר שביצעו גניבה באזור ראשון לציון.

אתמול (חמישי) כאמור הוגשו כתבי אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים באמצעות מחלקת התביעות של משטרת ישראל לאחר חקירה מודיעינית שהתבצעה במג"ב.

נגד שלושת הנאשמים קיימות ראיות על חמישה אירועי גניבה שונים שהתבצעו בין התאריכים 18.03.20 עד ליום שהנאשמים נעצרו לאחר מעשה בתאריך 24.04.20.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחמישה האירועים השונים שלושת הנאשמים פרצו לכלי רכב, בעיקר משאיות ולמחסן וגנבו את מצברי הרכב. לאחר שהיו מסיימים לפרק את המצברים היו נוהגים חברי החולייה לפרוץ לרכבים ולמשאיות דרך שבירה של השמשה ולגנוב את השלל הנמצא בתוך תא הנוסעים.

צילום: דוברות המשטרה

באחד המקרים המפורטים בכתב האישום גנבו הנאשמים מחניון הסמוך לבית שמש, סלקטור בשווי מוערך של כ-130,000 ש"ח, ארגז כלים ועוד.

במסגרת כתב האישום מפורטים סעיפי גניבה ופריצה לרכב, פירוק חלקים מרכב, הסגת גבול פלילית ועוד מספר סעיפי חוק.

כתב האישום הוגש אתמול בבית משפט השלום בבאר שבע נגד שלושת הנאשמים, תושבי הפזורה הבדואית בדרום, בשנות ה- 20 לחייהם. הנאשמים נמצאים במעצר עד לדיון בעניינם שיתקיים ככל הנראה בשבוע הקרוב.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח