בריאותמבזקים

יום הולדת 60 למנהל מחלקת הקורונה, "זכות גדולה שנפלה בחלקי"

ד"ר לאוניד ברסקי, מנהל היחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה, חוגג היום (רביעי) יום הולדת 60. הצוות הפתיע אותו בזמן שיצא לישיבה מחוץ ליחידה, וארגן לו מסיבת יום הולדת שריגשה אותו במיוחד.

ד״ר ברסקי הוא מנהל מחלקה פנימית ו׳ בשגרה, שלקח על עצמו את האתגר של ניהול מחלקת הקורונה. הוא גיבש סביבו צוות מסור של רופאים, אחים ואחיות, עובדים סוציאליים, עובדי משק וניקיון שיחד טיפלו (ועדיין מטפלים) בלמעלה מ – 80 חולי קורונה.

ד״ר ברסקי הוא בוגר לימודי רפואה בעיר פולטבה באוקראינה ועלה לארץ בשנת 1994. משנת 1998 הוא עובד בסורוקה, ומשמש כמנהל מחלקה פנימית מזה 11 שנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר ליאוניד ברסקי אומר כי "זוהי זכות גדולה שנפלה בחלקי לנהל את מחלקת הקורונה ולהאבק יחד עם צוות מצויין ואיכותי בהתפשטות הנגיף ולהביא להחלמתם של עשרות מטופלים. לצד זה, התמודדנו גם עם רגעים לא פשוטים, בעיקר עם משפחות שאיבדו את יקיריהן".

עוד הוסיף: "אני מודה להנהלת סורוקה ולחבריי ליחידה על ההפתעה המרגשת ביום הולדתי, שמהווה ריגוש נוסף בימים אלה של התמודדות עם חולי הקורונה".

אחת המתנות שקיבל ד״ר ברסקי היא פורטרייט מאוייר שלו, שניתן לו ע״י תרצה מאיר, אחת המטופלות במחלקה שהיתה מאושפזת בסורוקה במשך כשבועיים עד להחלמתה. תרצה, מחנכת ומאיירת במקצועה, תיעדה באיורים מקסימים את חבריה המטופלים ואת הצוות שטיפל בה לאורך התקופה.

צילום: רחל דוד- סורוקה

תגובה אחת

Back to top button