בידורטלוויזיהמבזקים

זוכי פרס העיתונות לשנת 2020: ברהנו טגניה ודני קושמרו

ברהנו טגניה ודני קושמרו הוכרזו זוכי פרס העיתונות לשנת 2020 המוענק מטעם המרכז העולמי של בני ברית על מצוינות בסיקור יהדות התפוצות בתקשורת הישראלית; השניים זכו על סדרת הכתבות #מפוצלים ששודרה ב"מהדורה המרכזית" של חדשות 12; בחמשת פרקי הסדרה, שצולמו באתיופיה, הובא סיפורם של הישראלים בני העדה האתיופית ששבו לבקר את קרוביהם שנותרו מאחור קרועים ממשפחותיהם.

המרכז העולמי של בני ברית הודיע היום (רביעי) על הזוכים בפרס לעיתונאות למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2020: ברהנו טגניה ודני קושמרו מחדשות 12 ודינה קראפט מעיתון הארץ.

צילום: יח"צ חדשות 12

ברהנו טגניה, כתב חדשות 12 ודני קושמרו, מגיש "אולפן שישי", זכו יחד בפרס בתחום התקשורת המשודרת ע"ש וולף והילדה מטסדורף עבור סדרת הכתבות "מפוצלים" (חמשת פרקי סדרת "מפוצלים"), ששודרה במהלך 2019. השניים יצאו לאתיופיה וביקרו במרכזים שבהם נותרו מאחור בני עדת הפלשמורה האתיופית והתלוו אל בני העדה שעלו ונטמעו בחברה הישראלית. שני העיתונאים שבו איתם לבקר את בני משפחותיהם שנשארו מאחור ותיעדו את המפגשים המרגשים בין המשפחות המפוצלות, שנפגשו לראשונה מזה שנים באתיופיה. דינה קראפט זכתה בפרס בתחום התקשורת הכתובה ע"ש לואיס וטרודי שידלובסקי על סדרת כתבות שפורסמו במהלך 2019 במהדורת הארץ בעברית ובאנגלית אודות הקהילה היהודית בארה"ב ובבריטניה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יח"צ חדשות 12
צילום: יח"צ חדשות 12

הפרס שניתן מכיר בחשיבות המצוינות בסקירה של העיתונות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת – על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל-תפוצות היום. הפרס מדגיש את חשיבות התרומה של התקשורת לחיזוק הקשר בין ישראל והעולם היהודי – החיוני לחוסן של שניהם – על ידי עידוד סיקור איכותי של התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות.

ברהנו טגניה. צילום: יח"צ חדשות 12
דני קושמרו. צילום: יח"צ חדשות 12

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח