מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד: ממשלת נתניהו החמישית – עוד ג'ובים ועוד ג'ובים ועוד משרדים

יאיר לפיד, תקף היום (שני) בישיבת הסיעה את ממשלת נתניהו החמישית ואמר: "אני אולי לא הייתי רמטכ"ל, אבל אפילו אני יודע: לא צריך 52 אנשים מתחת לאלונקה אחת."

לפיד אומר כי "יש בעיה אחת מרכזית עם הממשלה שמקימים כאן – אף אחד לא צריך כזאת ממשלה. הממשלה הזו היא הסיבה לזה שאף אחד כבר לא מאמין לפוליטיקאים. הם משתמשים בלי בושה במשבר לאומי, בשביל לסדר לעצמם ג'ובים. אף אחד לא צריך עכשיו ממשלה של 36 שרים ו-16 סגני שרים".

לפיד מתח ביקורת על ניהול משבר הקורונה ואמר כי "המשבר הזה גם ככה לא מנוהל. גם ככה יש יותר מדי ידיים על ההגה. אף משרד לא יודע על מה הוא אחראי. הפתרון שלהם – להקים עוד משרדים, ועוד משרדים, ועוד ג'ובים ועוד ג'ובים. הכל כדי שנתניהו יוכל להמשיך להיות ראש ממשלה עם כתבי אישום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למרות זאת, אני מודיע מראש: בכל מה שקשור למאבק בקורונה, כל דבר טוב שהממשלה תשים על השולחן, נתמוך. לא נעשה חשבון פוליטי. אם זה טוב לעסקים הקטנים, אם זה טוב לחינוך, אם זה טוב לכלכלה – נצביע בעד. נעזור פה בכנסת."

"הממשלה הכי גדולה, הכי בזבזנית, בתולדות המדינה. מי צריך את זה?" הוסיף לפיד וציין כי "מי שצריך לנהל את המשבר זה לא ממשלת ענק מנופחת, אלא צוות קטן וחזק, עם יכולת וסמכות לקבל החלטות. מה שצריך זו תוכנית עבודה. עם לוח זמנים ברור.

אנחנו שמנו תוכנית כזו על השולחן. יש בה דמי אבטלה לעצמאים. יש מנגנון פיצוי יעיל. יש תוכנית להחזיר לעבודה את המובטלים.

היא טובה וצריך ליישם אותה. לממשלה אין תוכנית. רק אוסף של הנחיות מבולבלות שנוחת עלינו מהטלוויזיה. אף אחד לא לוקח אחריות. במקום תוכנית עבודה מקימים מפלצת בירוקרטית."

תגובה אחת

Back to top button