מבזקיםצרכנות

חוכמת המייק אפ

נשים רבות מסתירות פיגמנטציה או פצעונים באמצעות שימוש במייק אפ באופן קבוע ולכן ישנה חשיבות רבה להתאמתו לסוג העור. המאמר יסקור סוגים שונים וייתן טיפים למריחת המייק אפ.

 

התאמת המייק אפ לסוג העור

לפני שאת רוכשת את המייק אפ עליך לבחור מייק אפ המתאים לסוג עורך. לעור שמנוני מתאים מייק אפ נוזלי וללא שומן ולעור יבש עם לחות וויטמינים. מרחי את המייק אפ ניסיון של החנות על הלסת, הלחיים והאף ועמדי במקום מואר. שימי לב כיצד נראה הגוון על עורך. חשוב שלא יהיה מראה כהה מדי או חיוור מדי. שימי לב גם שאין הבדלים בגוון בין הפנים לצוואר ושהתכשיר מעניק לך מראה טבעי. כדי שהגוון יהיה אחיד יש להשתמש במברשת ולא בידיים ולמרוח באותו המינון על כל אזורי הפנים והצוואר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחירת הסוג הנכון

אחרי שבדקת מהו הגוון המתאים לך הגיע הזמן לבחור גם את סוג המייק אפ הנכון לעורך. ישנם לא מעט סוגים והבחירה תלויה במענה שהתכשיר אמור לתת לך ובסוג עורך. ניקח מספר דוגמאות, מייק אפ לעור שמן חייב להיות על בסיס מים, לעור יבש על בסיס שמן. אם את לא אוהבת למרוח על עצמך חומרים ובכל זאת רוצה להסתיר, כדאי שתשתמשי במייק אפ שקוף שהוא גם מעודן יותר. אם את לא נמצאת בבית במשך כל היום עדיף שתרכשי את המייק אפ העמיד ומרחי אותו במהירות כי יש לו נטייה להתייבש על עור הפנים. אם את ממש ממהרת לצאת מהבית ואין לך זמן להתעסק עם מריחה, השתמשי במייק אפ יבש, אך זכרי שהקמטים יכולים עדיין לבלוט ואל תשכחי את אזור האף והמצח. בנוסף, לממהרות ישנו גם את המייק אפ פודרה. ואחרון חביב המייק אפ הנוזלי המתאים לסובלות מאקנה – זכרי למרוח קרם לחות המתאים לעור פנייך לפני מריחתו.

 

טיפים למריחת המייק אפ

כשמורחים כמות רבה מדי של המייק אפ בשכבה עבה וללא מינון זה עלול להקנות מראה מבגר. לכן זכרי למרוח את המייק אפ באופן אחיד ובשכבה דקה. מאפרים רבים ממליצים להשתמש במברשת מיוחדת ופחות בספוגיות. גם מריחה עם כריות האצבע יכולה לעשות את העבודה. יש למרוח קרם לחות לפנים לפני מריחת המייק אפ ולא למרוח אותו ישירות כדי לא להבליט את הפצעים או להביא למראה עור סדוק. בנוסף תמיד מרחי גם את הצוואר באותה שכבת החומר. נשים הרוצות להעלות או להוריד גוון מומלץ שיעשו זאת ב- 1-2 טון מהגוון הטבעי. כמו כן, יש לשים דגש על התאורה בעת מריחת המייק אפ כדי לראות כיצד תיראי מחוץ לבית. וטיפ אחרון, השתמשי בדוגמית ניסיון לפני שאת רוכשת את כל הבקבוק, ישנם מותגים שאינם זולים, נסי את הדוגמית ליום יומיים כדי לבחור את סוג המייק אפ הנכון לך.

Back to top button