מבזקיםפוליטי / מדיני

שלח: מח"ל וכח"ל, ביבי ובני. תאומים שחוברו על ידי עורך הדין ליכט

ח"כ עפר שלח, (יש עתיד-תלם), אמר היום (חמישי) בנאום במליאת הכנסת כי "מח"ל וכח"ל, ביבי ובני. תאומים שחוברו על ידי עורך הדין ליכט: האחד יחיד סגולה, ולצווארו עטרת זהב של שוחד מרמה והפרת אמונים, והשני הסנשו פנסה שלו, ולצווארו עטרת זהה: שקר, חולשה, והונאת מצביעים".

ח"כ שלח אמר בנאומו במליאת הכנסת על הצעות חוק בקריאה ראשונה בתיקון לחוק יסוד הממשלה – ממשלת חילופים, כי "מתחילת הדיון בצבר החוקים המשונה והמגונה הזה, אנחנו המתנגדים משמיעים בלהט את דברינו. בצד השני די שקט. הליכוד, להלן מחל, יושב ביציע ושולח את כחול לבן, להלן כחל, לשכב על הגדר, אבל גם שם אין הרבה מתנדבים, פרט לטווידלדי האוזר וטווידלדם הנדל, שאת מעשה זמרי כבר עשו ועכשיו יושבים בוועדה לוודא ששכר פנחס ישולם בזמן.

למזלנו, לבג"צ צריך לענות. ומהתשובות של שני הפלגים במפלגת מחל כחל לעתירות נגד נתינת המנדט לנאשם בפלילים ונגד הסכם הגנבים הקואליציוני, עולה הרמוניה מופלאה, ממש ברית בין הבתרים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא הוסיף כי "הליכוד מצטט דברים של השופט מצא בעניין אחר לגמרי, לפיהם "לא הרי מועמד שרבים כמותו כהרי מועמד יחיד סגולה, שרק הוא עשוי, בנסיבות מסויימות וחריגות, למלא את המשרה. כמו כן יש להתחשב בשאלה אם קיים מצב אמיתי של חירום, המחייב גיוס כל הכוחות, לרבות אלה בעלי עבר פלילי”.
אתם מבינים? הקורונה היא לא משבר שצריך לנהל בקור רוח, אמינות ושקיפות, אלא איום קיומי שרק בנימין נתניהו, היחיד ומיוחד, יוכל להוביל אותנו אל מעבר לו. אז אפילו אם יורשע, הוא צריך להמשיך, כי אין מדקדקין בשעת הסכנה."

"וכח"ל? כמו בפוקר" מוסיף ח"כ שלח, "מסכימים ומעלים. גם אצלם מופיע "צוק העיתים שבו נתונה מדינת ישראל", ונימוק נוסף, לקוח מילה במילה מתעמולת מחל: אם בג"צ יקבע שנאשם בפלילים לא יכול להרכיב ממשלה, יש בכך "אפשרות לסיכול בחירתו הדמוקרטית של הריבון, שהוא העם". ביבי לא אמר את זה יותר טוב.
מחל וכחל, ביבי ובני. תאומים שחוברו על ידי עורך הדין ליכט: האחד יחיד סגולה, ולצווארו עטרת זהב של שוחד מרמה והפרת אמונים, והשני הסנשו פנסה שלו, ולצווארו עטרת זהה: שקר, חולשה, והונאת מצביעים".

Back to top button