חדשות הארץמבזקים

הסגר נכנס לתוקפו: תיעוד מהאוויר רגע לפני תחילת יום העצמאות

תיעוד מיוחד- כך זה נראה מהאוויר רגע לפני תחילת יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל בצל נגיף הקורונה: עם כניסת המגבלות החדשות לתוקפן והרחבת הפעילות המשטרתית, ביצע מ״מ מפכ״ל המשטרה סיור אווירי במסוק המשטרתי בשעה שאלפי שוטרים נפרסו ברחבי הארץ לפיקוח ואכיפת התקנות.

הערב (שלישי) בשעה 17:00 נכנסו לתוקפן הגבלות התנועה המעודכנות מכוח התקנות לשעת חירום. לפני זמן קצר, ביצע מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, סיור אווירי במסוק המשטרתי ביחד עם ר׳ המערך האווירי של משטרת ישראל, תנ״צ ניר רוזנטל, בכדי לעמוד ממבט על אחר ההיערכות המבצעית ופריסת כוחות המשטרה ברחבי הארץ.

במהלך היממה הקרובה, משטרת ישראל תגביר פעילות ותפעל לאכוף את הגבלות התנועה המעודכנות שיהיו בתוקפן במהלך יום העצמאות ועד למחר (יום ד׳) בשעה 20:00. זאת בכדי למנוע יציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי ומעבר בין ישובים בניגוד לתקנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למעלה מ-6000 שוטרי משטרת ישראל, שוטרי מג״ב ומתנדבים, בסיוע מאות חיילי צה״ל ופקחים, יתפרסו בכל רחבי הארץ בכדי לאכוף את התקנות ולשמור על שלום הציבור ובריאותו. שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בצירים הבינעירוניים ובכניסות לערים ויקימו מחסומים. בנוסף תבצע המשטרה מחסומים מדלגים וסיורים בתוך הישובים, זאת במטרה למנוע התקהלות ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי, הכל בכדי לוודא שהתקנות מיושמות בשטח ולמען הבריאות של כולנו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח