חדשות הארץמבזקים

תלמידים הגיעו לבתי ההורים השכולים לאמירת הקדיש על יקיריהם

תלמידי רשת אמית בכל הארץ, הגיעו לבתי הורים שכולים על מנת לאפשר להם לומר קדיש ולערוך אזכרה לבנם, למרות שבתי העלמין היו סגורים בפניהם.

היוזמה של המנהיגות הצעירה של הרשת פורסמה ברשתות החברתיות והגיעה להורים השכולים גם דרך הרשויות המקומיות, רבים נענו ובמהלך הבוקר (שלישי) הגיעו מנייני תלמידים לבתי ההורים, ערכו אזכרה ואפשרו לאבות השכולים לומר את תפילת הקדיש על בנם. האזכרות נערכו על פי כללי משרד הבריאות בחלל הפתוח, בחצרות או ברחוב, כשהבאים שומרים על המרחק הנדרש ומסכות מגן על פניהם.

אבישי כהן תלמיד כיתה י"א באמית מודיעין השתתף בשתי אזכרות בעירו וסיפר "התרגשנו מאוד לעמוד לצד המשפחות שנתנו כל כך הרבה למען המדינה, בקולם של אומרי הקדיש יכולנו לשמוע את ההתרגשות והוקרת התודה. זה המעט שיכולים לעשות בני הנוער בימים הללו למען המשפחות ולזכר הנופלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליאור הלוי מנהל אמית מודיעין אמר כי התלמידים ביקשו לעשות דבר למען המשפחות השכולות. "ההיענות היתה רבה והתחושה היא שדווקא בימים הללו אסור להשאיר את המשפחות לבדן."

מנכ"ל רשת אמי"ת ד"ר אמנון אלדר: "התרגשנו לראות את היוזמה שבאה מהתלמידים, יוצאת לפועל בכל רחבי הארץ, זהו שיעור אמיתי בנתינה ובערבות הדדית".

צילום: אבישי כהן

Back to top button