חדשות הארץמבזקים

טרגדיה בשוק מחנה יהודה: בעל חנות שם קץ לחייו בשל המצב הכלכלי

יובל שגב, כתב לענייני משטרה וירושלים ב‎‎גלי צה"ל דיווח לפני דקות אחדות (ראשון) בעמוד הטווטר שלו כי בעל חנות ותיק בשוק מחנה יהודה בירושלים שם קץ לחייו כתוצאה מהמשבר הכללי.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר בתגובה לאירוע: "אני ‏מזועזע וכואב מהבשורה המרה שמגיעה אלינו משוק מחנה יהודה. בעל עסק שלא עמד בסחרחורת הכלכלית שם נפשו בכפו. אני קורא לממשלה לפתוח מיידית את השוק. פרנסת אלפי משפחות נמצאת בסכנה. כל עיכוב עשוי לעלות בחיי אדם".

מוקדם יותר היום הפגינו הסוחרים בשוק מחנה יהודה ואף התפתח במקום עימות בין הסוחרים לשוטרים. "כוחות משטרת ישראל פועלים במסגרת מחאה המתקיימת במקום, לשמירה ואכיפת צו בריאות העם." נמסר מהמשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני תומך בסוחרי השוק ומחזק את ידם בשעות קשות אלו." אמר ראש העיר משה ליאון והוסיף, "בשבועות האחרונים אני פועל רבות למען פתיחתו שוק מחנה יהודה וסבור כי אין סיבה שמתחמים אחרים יפתחו והשוק לא. הגשתי תכנית מסודרת לפתיחת השוק והצעתי יותר מפעם אחת שהעירייה תיקח אחריות בשוק על השמירה על הנחיות משרד הבריאות. אני מקווה שהממשלה תאשר בהקדם את פתיחת השוק שמהווה מקור פרנסה למאות משפחות ירושלמיות. אני מבטיח לכם סוחרי השוק ותושבי ירושלים שלא ארפה עד שנפתח את השוק מחדש. תהיו חזקים. אוהב אתכם."

צילום: קבוצת מדברים תקשורת
צילום: קבוצת מדברים תקשורת
צילום: קבוצת מדברים תקשורת

8 תגובות

  1. תנחומי למשפחתו מאוד עצוב, אולי מותו ישנה משהוא בממשלה האטומה והמגעילה הזו

  2. עוד קורבן בשם מדיניות ליצמן ונהנתניהו!
    זעקי ארץ …עד מתי???!!!
    למשפחתו הכאובה תנחומים וחיבוקים.
    יהי שמו תמיד בזכרונכם ובזכרון העם.

  3. כשאיקאה פתוח והשוק סגור, חוסר צדק שגובה קורבנות מהצד הלא נכון. ממשלת שחיתות תתביישו.

  4. עצוב מאוד .חבל חבל למה ? היה צורך לסייע לאיש הזה .כל אלה שידעו ! כואב מאוד .

Back to top button