צרכנות

למה משתלם יותר לעסקים להעסיק איש שיווק פרילנסר?

איש שיווק מקצוען יבצע עבודה אפקטיבית וייקח את העסק כמה צעדים קדימה

שכירת שירותיו של איש שיווק שפועל בצורה עצמאית ומקדיש את עצמו למימוש תכנית הפעולה עבור העסק שלכם, עתידה להיות החלטה חשובה עבור הארגון, משום שזהו צפוי להיות האדם שיוביל לתוצאות הטובות ביותר. פעולות של שיווק ופרסום שיש להן אפקט חיובי עבור עסקים בשנים האחרונות, חייבות להיות דיגיטליות בכדי לתת את ה"פירות" הרצויים ולהביא לרווחים משמעותיים. המשמעות היא שאם עסק לא יקים ויתפעל אתר אינטרנט, הוא יתקשה לממש את הפוטנציאל הרווחי שלו ויפסיד קהל לקוחות נרחב. האחריות על בנייה והובלה של אסטרטגיית הקידום עבור עסקים, הבוחרים להיכנס לפלטפורמת האינטרנט ולהציע באמצעותה את השירותים או הסחורה שלהם, צריכה להיות מוטלת על אנשי מקצוע שזוהי ההתמחות שלהם. אנשים כאלו יודעים להשתמש בכל הכלים הנכונים ומחדשים את הידע שלהם באופן תדיר, על מנת להיות מעודכנים בדרכים הרלוונטיות והמעודכנות לפרסם עסקים ברשת.

למה עדיף להשתמש בשירותיו של איש שיווק פרילנסר?

היכולת לבצע פעולות לצורך שיווק דיגיטלי לעסקים מיטבי, שבסופו של דבר גם יגדיל את המכירות שלו, נובעת משני גורמים:

  1. התייחסות להתנהלות הארגון באופן אובייקטיבי, ללא שום אינטרס אישי או מקצועי.
  2. רמה גבוהה ביותר של מקצועיות, בכל הקשור לידע בקידום עסקים באינטרנט ובשיווק בכלל.

שכירת שירותיו של פרילנסר, אשר מומחיותו היא קידום אתרים ברשת, למעשה לוקחת את שני הסעיפים הללו ומשלבת אותם. מציאת האדם בעל הניסיון והמוניטין הטובים ביותר, אפשרית רק כאשר ניתן לבחור אותו מבין מגוון של אנשי מקצוע, משמע שהוא אינו עובד בעצמו בארגון. באופן כזה ניתן גם להבטיח, כי האדם שנשכר לצורך העניין פועל ללא שום אינטרס אישי או לקידומו המקצועי בתוך הארגון, אלא רואה אותו באופן אובייקטיבי ומנסה למצוא את האופן שבו הפעולות שיבוצעו יובילו להגדלת הרווחים בעסק. העסקת אדם "מבחוץ" כפרילנסר, תאפשר את שכירת השירותים הללו לצורך פרויקט זה בלבד, מבלי לשלם לו על שכר קבוע כמו לשכיר ועל הוצאות השכר השונות או תנאי ההעסקה – מכאן שמדובר גם בבחירה שהיא משתלמת כלכלית עבור מנהלי הארגון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באילו דרכים ישתמש איש השיווק בכדי לקדם את האתר העסקי שלכם?

 

עבודתו של איש השיווק תהיה מובנית, כלומר הוא יצטרך להכין תכנית עבודה מסודרת, לרבות מטרות ויעדים. בעולם הדיגיטלי זה יכול לבוא לידי ביטוי, למשל, בהחלטה על היקף המכירות המקוונות הייעודי בכל תקופה, בגובה יחסי ההמרה הרצויים, בתנועת הגולשים באתר ועוד. בדיקות חוזרות ונשנות צריכות להתבצע אף הן, זאת כיוון שכל פעולה של איש השיווק שלכם צריכה להיות מדידה. ייתכן שתיבחר אסטרטגיה של קידום ממומן או אורגני ואולי אף שתיהן יחד ולמרבית העסקים יתאים גם קידום ברשתות החברתיות. התקציב שלכם בתור מנהלי הארגון, גם הוא משפיע על היקף פעולות הקידום – מכאן שמוטב לבצע פגישה של תיאום ציפיות וחשיבה משותפת ביחד עם איש השיווק שלכם, על מנת לייצר אסטרטגית פעולה שהיא בבחינת "תפירת חליפה שיווקית" לעסק.

Back to top button