חדשות הארץמבזקיםספורט

יצאה לדרך מחאה דיגיטלית של מאמני הכושר שדורשים לשוב לפעילות

הערב (חמישי) יצאה לדרך מחאה דיגיטלית בעמוד הפייסבוק של שרת הספורט מירי רגב, על ידי מאמני ושוחרי הכושר שדורשים שישיבו אותם לפעילות סדירה.

כל המאמנים קיבלו צו 8 ומעלים כעת תמונה שלהם שמשקפת את רוח המצב הנוכחי של תעשיית הכושר בישראל. המאמנות והמאמנים כותבים על גופם או על אביזר כושר ביתי מאולתר "אין תחליף לחדרי הכושר" עם ההאשטג #מירי_תחזירי, שצובר פופולריות מרגע לרגע.

הארגון מורכב ממאות מועדוני כושר, מכונים פרטיים ורשתות גדולות יוצא למאבק על חייו וקורא להשיב את פעילותו באופן מידי ולשפר בצורה הדרגתית את תנאי הסף והחזרה לפעילות מלאה במקביל לענפי המשק האחרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחזור הפעילות השנתי של שוק הכושר בישראל נע סביב 5 מיליארד ש"ח, ובו פועלים כ-2,000 מועדונים המעסיקים כ-150,000 איש, המאמנים למעלה מ-1.3 מיליון איש. פוטנציאל הפגיעה במשק מגיע עד לסכום של כ-3.5 מיליארד ₪ בשנה, והוספה למשק של עשרות אלפי מובטלים של עובדים מקצועיים שישבו בבית ללא אפשרות לעבודה חלופית, שכן כ-70% מהעובדים הינם עובדים מקצועיים. במדינות כמו ארה"ב, אוסטריה, גרמניה, שוויץ והונגריה הבינו את פוטנציאל הפגיעה הכלכלית והבריאותיות, והחליטו על השבת פעילות מכוני הכושר כבר בשלבים הראשונים של חזרה לשגרה.

בארגון בעלי העסקים בענף הספורט והכושר נמנים רשת סטודיו סי, רשת פרופיט, רשת מועדוני הכושר ספייס, רשת גרייטשייפ, רשת שר פיטנס, רשת מטי מועדוני כושר, רשת סוויפט, מועדוני פרינדס, ועוד מאות חדרי כושר עצמאיים פרטיים וחדרי סטודיו המתמחים בענפי הספורט השונים. בנוסף, למאבק הצטרפו גם רשת הולמס פלייס וארגון מרכזי הספורט והבריכות בישראל התומכים במאבק הארגון.

מישל טרוני במחאת הרשת של מועדוני הכושר

Back to top button