מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: חזר למחסום לאחר שקיבל דו"ח ורגם את הניידת באבנים

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: שוטרי משטרת ישראל עצרו תושב דבוריה בן 46 אשר ללא מורא מהחוק, גרם נזק לניידת וסיכן חייו של שוטר אשר ישב בניידת לאחר שידה עליה אבנים. זאת כנקמה על דו"ח הפרת תקנות החירום שקיבל במחסום זמן קצר קודם לכן. פרקליטות מחוז צפון הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט השלום בנצרת.

תושב דבוריה בן 46 נעצר לאחר שסיכן את חייו של שוטר שישב בניידת. זאת לאחר שניפץ את שמשת הרכב המשטרתי באמצעות אבנים שהשליך עליו בשעה שהשוטר ישב ברכב.

מהחקירה עלה כי הוא ביקש להתנקם בשוטרים שביצעו את משימתם בשמירה על בריאות הציבור במחסום שהוקם בכניסה לישובים במסגרת האכיפה היומיומית כנגד מפרי התקנות וצו בריאות העם. זאת כחלק מהמאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם אשר בבדיקתו במחסום עלה כי הוא מפר את התקנות, קיבל מאת השוטרים דוח כספי בסך 500 ₪.

שעה לאחר מכן, חזר האיש אל המחסום במטרה לפגוע בשוטרים כנקמה על הקנס שקיבל. הוא ידה את האבנים במטרה לפגוע באנשי החוק ולמרבה המזל הדבר לא עלה בידיו.

שוטרי המחסום קראו לו לעצור, אך לאחר שהוא לא נשמע להם, נפתח אחריו מרדף רגלי שלאחריו הוא נעצר והובא לבית המשפט.

בסיום חקירה מהירה הועבר חומר הראיות לפרקליטות מחוז הצפון אשר הגישה כנגדו, כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט השלום בנצרת.

משטרת ישראל רואה בחומרה כל נסיון של זלזול בחוק ובשוטרים האחראים על שמירתו. כל זאת בשעה שהמשטרה עמלה מתוך חובה ושליחות להבטיח את בטחון הציבור, בריאות הציבור ושלומו נוכח מגיפת הקורונה.

Back to top button