מבזקיםמשפטי/פלילי

חולה קורונה הפר את תנאי הבידוד וקיבל דו"ח על סך 5,000 ש"ח

ההגבלות צומצמו אולם משטרת ישראל ממשיכה בפעילותה למען בריאות הציבור וממשיכה לעסוק באכיפה נגד מפירי צו בריאות העם , אשר מסכנים את בריאותם ובריאות כלל הציבור.

לפני זמן קצר (חמישי) השוטרים רשמו דוח על סך 5,000 ש"ח לאדם, חולה קורונה מאומת, אשר ביודעין ובמכוון הפר את תנאי הבידוד תוך שהוא מסכן את בריאותם של שכניו בעיר בני ברק.

גם במהלך ערב החג והחג (שלישי ורביעי) פעלה המשטרה לאכיפת ההנחיות ופיזרה התקהלות אסורה ומסכנת חיים, בכמה וכמה מוקדים הן במרחב הציבורי והן בתוך בתי כנסת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברחוב מלאכי בבני ברק, דווח על התקהלות ברחוב והמשטרה נאלצה להורות על פיזור המעורבים, כאשר ל 2 מהמעורבים נרשמו דוחות על סך 5,000 ש"ח בגין התקהלות אסורה ול- 2 נוספים נרשמו דוחות על סך 500 ש"ח בגין שהייה במרחב הציבורי בניגוד לתקנות שע"ח.

לאחר שהמתקהלים נדרשו ע"י השוטרים להתפזר אחדים מהם התעקשו להמשיך ולסכן את עצמם ואת האחרים ומשלא נענו להנחיות השוטרים , נרשמו להם דוחות כאמור לעיל.

פעילות המשטרה לוותה בקריאות עידוד ותמיכה מצד דיירי בניינים סמוכים, אשר הוקיעו את חוסר האחריות והפרת החוק מצד המתקהלים.

בשני מקרים נוספים דווח למשטרה על התקהלות אסורה בתוך בתי כנסת. האחד התקהלות של כ- 30 איש בבית כנסת ברחוב נפחא בבני ברק אשר פוזרו ולנוכחים נרשמו דוחות ובמקרה נוסף, אף הוא בתוך בית כנסת ברחוב כהנמן בבני ברק שם נמצאו, בניגוד להנחיות, עשרות מתפללים אשר פוזרו ע"י המשטרה וגם כאן נרשם דו"ח.

במשטרה מדגישים כי הפעילות של הכוחות נמשכת כל העת כשהמיקוד הנו במספר היבטים מרכזיים: אכיפה, באמצעות ביקורי בית, בקרב אלו שנמצאו נגועים בקורונה, כדי לוודא שאינם מפרים את תנאי הבידוד, אכיפה נגד כל מי שמפר את ההנחיות בדבר השהייה במרחב הציבורי ואכיפה שנועדה לוודא קיום ההנחיות בתוך המרכולים/בתי העסק המאושרים לפעול.

Back to top button