חדשות חוץמבזקים

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון השתחרר מבי"ח, "הצילו את חיי"

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון השתחרר היום (ראשון) מבית החולים "סנט תומאס" בלונדון והודה לצוותי הרפואה שטיפלו בו והצילו את חייו.

ג'ונסון בן ה-55 הובהל בשבוע שעבר לבית החולים לאחר 10 ימים שחלפו מהיום בו נמצא חיובי לנגיף הקורונה ותסמיני המחלה החריפו. במהלך אשפוזו בבית החולים, הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ ושם שהה שלושה לילות. "הייתי עד באופן אישי לאומץ ליבם של הצוותים בבית החולים העומדים בקו החזית" אמר ג'ונסון בסרטון שפרסם בעמוד הטוויטר שלו.

ג'ונסון סיפר כי שתי אחיות – ג'ני מניו זילנד ולואיס מפורטוגל עמדו ליד מיטתו במשך 48 שעות ובזמן הקריטי ביותר. הוא נקב גם בשמם של כמה עובדים נוספים בבית החולים שדאגו לו במשך השבוע וביקש להודות להם. "הם הכניסו את עצמם לסכנה וממשיכים להסתכן בלחימה בנגיף הקטלני הזה" אמר ג'ונסון והוסיף, "בזכות האומץ שלהם, המסירות, אותה חובה ואהבה של הצוותים הרפואיים הנפלאים האלה, ה-NHS (שירותי הבריאות הציבוריות בממלכה המאוחדת) שלנו הם בלתי מנוצחים", אמר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובר דאונינג 10 אמר שראש הממשלה ימשיך בהחלמתו במעונו בצ'קרס. "בעצת הצוות הרפואי שלו, ראש הממשלה לא ישוב מיד לעבודה. הוא מבקש להודות לכולם בבית החולים סנט תומאס על הטיפול המור והמקצועי שקיבל. כל מחשבותיו הן עם אלה שנפגעו ממחלה זו." נמסר בהודעה.

ביממה האחרונה נוספו לרשימת המתים בבריטניה עוד 737 שחלו בקורונה ומספר המתים הכולל עלה ל-10,612 בני אדם. המדינה החמישית בעולם בה מספר מקרי המוות הגבוה. כשארה"ב בראש הרשימה עם 21,409 מתים, איטליה עם 19,899, ספרד עם 17,100 וצרפת עם 13,832 מקרי מוות.

ד"ר איאן אבס, מנכ"ל בית החולים סנט תומאס, אמר: "זהו קרדיט גדול למקצועיות יוצאת הדופן של הצוותים הקליניים, כמו גם של כל האנשים הנוספים בארגון שלנו, על כך שהצלחנו לטפל בראש הממשלה בצורה כל כך יעילה, תוך כדי המשך טיפול מסור בשאר המטופלים שלנו בסטנדרטים גבוהים. אמנם נכון שאנו חוגגים את הבשורה הטובה הזו, אך מחשבותינו מוסטות מיד לאלו שעדיין זקוקים לעזרתנו בשלב זה".

Back to top button