חדשות הארץמבזקים

השר בנט: אם תעשו זאת אתם עלולים להרוג את הוריכם. ממש כך

שר הביטחון נפתלי בנט מזהיר הבוקר (שלישי) מפני מפגשים בין צעירים לאוכלוסייה המבוגרת הנמצאת בסיכון לתמותה מנגיף הקורונה ומדגיש כי מדובר בסכנת חיים של ממש.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב השר בנט: "חברים, לצערי, שמעתי על לא מעט חבר׳ה שמתכוונים להגיע להורים לסדר פסח. רווקים או משפחות צעירות עם ילדים קטנים. אם תעשו זאת אתם עלולים להרוג את הוריכם. ממש כך. עצרו! שום טריק ושום תרגיל לא יעזרו. לא אם תשבו 5 מטר מרחק, לא מסיכות ולא כלום.
נגיף הקורונה עמיד על משטחים למשך שעות וימים."

בנט מסביר כי "בטעות אתם תגעו בברז, תשתמשו באסלה או תגעו בכסא. למחרת סבתא תגע ותידבק, לאחר 6-7 ימים היא תאושפז בטיפול נמרץ נשימתי, ואז חלילה תמות." מזהיר השר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

"הנה העובדות. מתוך 50 הישראלים הראשונים שנפטרו, זו חלוקת הנפטרים: גיל 0-39: אפס מתים. גיל 40-59: שני מתים. גיל 60 ומעלה: 48(!) מתים. קורונה הורגת מבוגרים." מציין בנט.

"לכן, את סדר פסח הזה עושים בבית שלכם ואוהבים את סבא וסבתא מרחוק. אצלנו במשפחת בנט, נעשה סדר זום משפחתי לפני כניסת החג. יש המון אפשרויות מקסימות. איזה עם מופלא יש לנו! אין ספק שאם עברנו את פרעה, נעבור את קורונה. אני סומך עליכם." אומר בנט ומאחל "חג פסח כשר, בטוח ושמח!".

צילום: טל עוז / משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח