חדשות הארץמבזקים

מנכ"ל עמותת תכלית: עשרות אלפי ישראליים יישארו בחג ללא מזון

אהרון כהן, מנכ"ל עמותת תכלית: "בערב פסח בצל משבר הקורונה עשרות אלפי ישראליים יישארו בחג ללא מזון" • העמותה משוועת למתנדבים "הצטרפו למיזם המיוחד לקרא החג ועזרו לנו לרכוש סל מזון למשפחות באזור מגוריכם" (להצטרפות למיזם: 6031*).

עמותת תכלית, העוסקת בין היתר בחלוקת מזון לנזקקים עומדת בפני בעיה קשה לקראת חג הפסח בשל משבר הקורונה. "אנו חווים גל ביטולים גורף של כל קבוצות המתנדבים שלנו שאמורים לסייע בהכנת אריזות מזון לחג עבור נזקקים. בנוסף, היקף התרומות ירד עד כמעט לאפס, בשל המצב. לא ניתן לחשוב על סיטואציה בה לא מספיק שאנשים, כולל קשישים, מבודדים בביתם ושבנוסף לכך לא יהיה להם מזון לחג", אומר אהרון כהן מנכ"ל העמותה.

העמותה פתחה ביוזמה חדשה – מוקד חירום במסגרתו כל אחד יכול לאמץ משפחה נזקקת באזור מגוריו ולדאוג לה למזון לקראת החג. "אנשים שממילא יוצאים לקניות או דואגים למשלוח מהסופר, יכולים לסייע למשפחה נזקקת ו"על הדרך" לרכוש עבורה מוצרים ולהניח על יד הדלת – מבלי לסכן את בריאותם. נתינה ישירה ללא מתווכים מתאימה מאד לימים קשים אלו העוברים על כולנו. אן כמו ערבות הדדית הקיימת בקרב הישראלים כל השנה ובוודאי בזמן זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, מי שיכול מוזמן להגיע למרכז החלוקה שלנו באזור ירושלים ולסייע בחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות. כמובן גם תרומות כספיות יעזרו לנו בכל המבצע הזה לקראת החג.

להצטרפות למיזם – חייגו כוכבית 6031.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

תגובה אחת

  1. יתכן שהתרומות ירדו כיוון שבכל עיר הקימו מרכז תרומות שמטפל בתושבי העיר .גם התושבים תורמים מזמנם מכינים חבילות ודואגים לשחנוע

Back to top button