טכנולוגיהמבזקים

ראש מפא"ת: קול קורא להצעת רעיונות למלחמה בנגיף הקורונה

ד"ר דניאל גולד ראש מפא"ת במשרד הביטחון פנה היום (חמישי) להציע רעיונות ופתרונות טכנולוגיים שיכולים לסייע במניעה, טיפול והתמודדות עם נגיף הקורונה המתפשט בישראל.

בהודה שפרסם אמר ד"ר גולד: "שלום רב, אני פונה אליכם עמיתי וחבריי בתעשיות הטכנולוגיה וההייטק, בתעשיות הביטחוניות ובאקדמיה, מכוני המחקר והסטארטאפים ולכל מי שיש לו מחשבה יצירתית ומקורית. מפא"ת מובילה את הפרויקט הטכנולוגי הלאומי למלחמה בקורונה. ידענו תמיד להוביל בטכנולוגיה גם בארץ וגם בעולם. גם הפעם המשימה היא לאומית, אבל הובלה ופתרונות ישראליים יוכלו לשרת את האנושות כולה, בדגש לישראל. אנחנו פועלים כבר כמה שבועות במרץ רב בכל הגזרות ובמגוון רחב של תחומים כדי לייצר כלים חדשים ופתרונות יצירתיים לצרכים ולדרישות למלחמה בנגיף. אני קורא ומזמין את כל מי שיש לו רעיון, כיוון חשיבה, פתרון טכנולוגי או כל יוזמה אחרת להציע לנו ולהיות שותף למימושו ולסייע למהלך הייחודי, הלאומי והחשוב הזה. תודה רבה לכם, אנא שתפו והפיצו ונאחל בריאות טובה ומהירה לכולנו".

לפניות שלחו הודעתכם לדואר אלקטרוני[email protected]

2 תגובות

  1. אני מציע דרך יעילה אשר נותנת אמצעי יעיל למניעת הדבקות ככל הניתן ויחד עם זה שתאפשר לכל משק להמשיך ולפעול על כל הפעילויות הרעיון שלי זול יחסית ומתאים להתחיל בו כבר עכשיו כאשר אנו בסגר שממנו רוצים לצאת א- תינתן אפשרות לכל אחד לעבור בדיקת קורונה עם הבדיקה יוכל לצאת מהסגר כשהוא נושא בכיסו אישור הבדיקה שיהיה תקף ל72 שעות ב- ככל שימצא חיובי יחויב להיכנס לבידוד ג- יקבע עונש מרתיע לכל מי שיוצא מהסגר כשאין ברשותו אישור בדיקה בתוקף ויקבע עונש עד מאסר בחוק לכל מי שקיבל הודעה חיובית וימצא שלא בבידוד ד- לכל אחד הכוונה לעצמאים לשכירים למורים לאמנים לכווולם ובתאי שיש ברשותו אישור בתוקף שעבר בדיקה במצב זה כל המשק יוכל לחזור לפעילות מלאה נקבל משק שמבריא ויחד עם זה שליטה גדולה על התפשטות הקורונה כל זאת כמובן ניתן להשיג בהשקעה של בדיקות חוזרות כל 72 שעות זו השקעה קטנה ביותר לעומת השארות בסגר כאשר תהיה הקפדה על בדיקות האישורים תתאפשר פעילות חופשית ואפילו עד כדי חתונות תאטרונים שכמובן הכניסה אליהן תהיה לאחר בדיקת האישורים יחד עם זה ההנחיות צריכות לחייב עדיין שימוש באמצעי זהירות הכוללים בסכה אני טוען שהגדלת כמות הבדיקות היא עדיין קטנה הרבה מהשבתת המשק כמובן שכל מי שיעדיף להישאר בביתו ולא לצאת אינו מחויב בבדיקות תקפות מכאן המשק יצא לענייניו והשליטה תהיה מרבית בהצלחה כל טוב לכולם

  2. אני מציע להתקין "קולטני קורונה" אמצעי שמושך אליו את הנגיף ,בתוך הקולטן חומר כימי שמשמיד או מפרק את החלבון של הנגיף
    המתקן צריך להיות פשוט , מותקן בכמויות במקומות כמו סופרים וכו' וגם בבתים פרטיים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח