רכבת ישראל ביצעה בהצלחה נסיעת ניסוי במערכת האיתות החדשה

הוסיפו תגובה

רכבת ישראל רשמה אתמול (שלישי) אבן דרך היסטורית עם הצלחתה של נסיעת ניסוי ראשונה המופעלת ומבוקרת כולה באמצעות מערכת האיתות החדשה ETCS LEVEL 2 European) Train Control System).

נסיעה זו התבצעה בסמוך למשמר איילון בקו המהיר לירושלים, ובה נבדקו בהצלחה מספר תרחישים הכוללים תרחישי קיצון בעולם התפעול הרכבתי.

פרויקט זה, כמו אחרים, הואץ באחרונה כתוצאה מהפסקת תנועת רכבות הנוסעים בשל נגיף הקורונה.

מערכת ה-ETCS LEVEL 2 הינה הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר בעולם בתחום השליטה ברכבות. רכבת ישראל היא מהראשונות בעולם המפתחת ומתאימה את הרשת הרכבתית לטכנולוגיה זו. מימוש הפרויקט כולל שלושה פרויקטי הנדסה: התקנת ציוד המסילה, התקנת הציוד הייעודי בקרונות ובקטרים, והקמת רשת תקשורת סלולאר עצמאית של רכבת ישראל– GSMR, המהווה את התשתית למערכת ה-ETCS.

המעבר למערכת האיתות החדשה הינו אחד מהפרויקטים החשובים ביותר של רכבת ישראל, ונאמד בכ-2.5 מיליארד שקלים. הפעלתו תחל בהדרגה בשנים הקרובות עד סיומו של הפרויקט בשנת 2023.

בזכות המערכת תתאפשר הגדלת קיבולת הרכבות על ידי הגדלת תדירות הרכבות ושיפור השירות, ללא תוספת של תשתית מסילה. זאת לצד שינוי והגדלה משמעותית בבטיחות של הנסיעה.

צילום: רכבת ישראל
צילום: רכבת ישראל
צילום: רכבת ישראל

הוסיפו תגובה








אתם מוזמנים לשלוח לנו מידע חדשותי וליצור איתנו קשר בכל נושא ועניין.


* יש לציין כי אמינות הדיווח תיבדק ותפורסם באתר ע"פ שיקול דעתו של עורך אתר החדשות.
* נדגיש כי בצירוף תמונה אנו מסירים כל אחריות בגין הפרת זכויות יוצרים ואחריות זו תהיה מוטלת על השולח. שליחת תמונה ללא קרדיט צילום לא תפורסם באתר. אם אין ברצונכם לציין קרדיט אנא כתבו "ללא קרדיט".

לשליחת תמונות נוספות בוואטסאפ

תודה רבה וגלישה נעימה
צוות חדשות MivzakLive

להוספת נגן תחנות הרדיו לאתרך הדבק קוד זה


למעבר לערוץ החירום -לחצו כאן