בריאותמבזקים

בית החולים האנגלי בנצרת פתח את המחלקה לטיפול בחולי קורונה

בית החולים האנגלי בנצרת חונך את מחלקת ויקטורי- הניצחון, המחלקה הראשונה בנצרת והסביבה לטיפול בחולי קורונה.

בית החולים האנגלי בנצרת פתח היום (שלישי) את מחלקת הקורונה הראשונה לטיפול בחולי קורונה בנצרת והסביבה. המחלקה מכילה 27 מיטות מתוכן 7 מיטות לחולים במצב קשה, הצריכים הנשמה. והמחלקה נפתחה לאחר קבלת אישור מטעם משרד הבריאות.

המחלקה מצויידת ברמה רפואית וטכנולוגית גבוהה ביותר, כזו התואמת את מצב המאבק בקורונה בארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במחלקה הותקנה מערכת מעגל סגור, המתעדת את המתרחש בכל חדר 7/24 על מנת לעקוב אחר כל החולים מרחוק באמצעות צוותים רפואיים. כמו כן, יכולים החולים כל אחד בנפרד ליצור קשר עם הצוות הרפואי במכשירי טלפון חכמים בשיחות וידיאו ואודיו.

בנוסף הותקנו במחלקה אוזניות רפואיות חכמות הפועלות על פי טכנולוגיה אלחוטית, המאפשרות לצוותים הרפואיים,לבצע בדיקות לחולים מרחוק, על פי המלצות משרד הבריאות.

הנהלת בית החולים דאגה שמחלקת הקורונה תהיה מבודדת משאר המחלקות והחולים בבית החולים, ולכן הטיפולים הרפואיים המוענקים לחולים הניגשים לבית החולים נמשכים כסדרם. בית החולים הקים מספר מחסומים אלקטרוניים המונעים את כניסת ויציאת אנשים למחלקה, מבלי אישור מחדר הבקרה והחמ"ל של המחלקה.

פרופ' פהד חכים, מנהל בית החולים האנגלי בנצרת אמר: "בית החולים האנגלי פעיל לאורך 160 שנה. הוא טיפל במיליוני אנשים במשך השנים הללו. בשלושת השבועות האחרונים עובד בית החולים ימים כלילות כדי להשלים את הקמת המחלקה בצורה מושלמת ובמהרה. כל הצוותים הרפואיים, ההנהלה, הצוותים ההנדסיים, הצוותים הלוגסטים וצוות הבינוי, השקיעו מאמצים מסביב לשעון כדי לפתוח את המחלקה. אני מודה לכולם על ההקרבה והמסירות וההירתמות המיידית למען הקמת המחלקה, אני גאה בכולכם."

יצויין כי המחלקה ויקטורי 1 הינה מחלקה ראשונה מתוך 3 מחלקות העתידות לקום בקרוב בבית החולים האנגלי בנצרת, כך שמספר המיטות המיועדות לחולי הקורונה יגיע ל 60 מיטות, מתוכן 20 לחולים במצב קשה, שצריכים הנשמה. בנוסף נציין כי מכשירי ההנשמה הנדרשים הגיעו לבית החולים.

מבית החולים האנגלי בנצרת נמסר כי "ההכנות הללו בוצעו בזכות הקשר הישיר והרצוף בין הנהלת בית החולים לבין משרד הבריאות, ובתמיכה כספית ממנו, ובזכות הכוחות הפועלות בשטח ותרומות אנשים טובים.

התקופה הזו הינה אתגר קשה לכל הצוותים הרפואיים בארץ, ולבית החולים האנגלי חלק גדול בטיפול ציבור המטופלים וחולי הקורונה באזור. אנו קוראים לציבור הנכבד להישמע להנחיות משרד הבריאות, כדי שנוכל ביחד למנוע התפשטות הנגיף בארץ."

צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת
צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת
צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת
צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת
צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת

צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת
צילום: דוברות בית החולים האגלי – נצרת
Back to top button