מבזקים

לפיד: הממשלה שמוקמת לנגד עינינו היא מנופחת, בזבזנית ומושחתת

יו"ר יש עתיד-תל"ם ח"כ יאיר לפיד יחד עם הרמטכ"ל לשעבר וח"כ בוגי יעלון מסרו לפני זמן קצר (שני) הצהרה לתקשורת בנוגע למצב הפוליטי.

יאיר לפיד אמר בהצהרה מהכנסת כי "הקמת הממשלה הזו נראית כמו תוכנית ההתנתקות מהמציאות אני לא אוותר על הערכים שלי בשביל להיות שר החוץ בזום. בכל מקום שהממשלה תעשה דברים טובים, נעבוד איתה. בכל מקום שהיא לא פועלת נכון – ניאבק נגדה.

הממשלה שמוקמת לנגד עינינו היא מנופחת, בזבזנית, מושחתת. 34 שרים. איזו חרפה. איזו אטימות. עד סוף השבוע יהיו מיליון מובטלים, והם מסדרים לעצמם ג'ובים מיותרים. אנשים פוחדים מהמחלה. מאבדים את מקום העבודה שלהם. הם סגן שר לענייני כלום ושום דבר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשק בקריסה. הכלכלה מתפרקת. הצוותים הרפואיים הם הגיבורים שלנו. עובדים בלי ציוד מגן. נותנים את הנשמה, בלי מכונות הנשמה. איזה הבדל בינם לבין הממשלה הזו. אלה מסכנים את חייהם, אלה יבזבזו מאות מיליוני שקלים על תיקים ריקים ומשרדים מיותרים. העיקר שליצמן נשאר שר הבריאות.

זו לא הממשלה של הרופאים והאחיות והפארמדיקים. זו לא הממשלה של מי שיושב בבית ואוכל את הסוף של החסכונות. זו לא הממשלה של העצמאים שהעסקים שלהם קורסים. זו לא הממשלה של ההורים שתקועים בבית עם ילדים קטנים.

הקמת הממשלה הזו נראית כמו תוכנית ההתנתקות מהמציאות. מאות מיליוני שקלים על לשכות ורכבים. אפס אחריות. אפס עמידה בהבטחות. אנחנו בחרנו לעמוד בהבטחות שלנו. אני לא אוותר על הערכים שלי בשביל להיות שר החוץ בזום.

לא ניתן לנתניהו להרוס את הדמוקרטיה הישראלית בחסות הקורונה. כל המאחזים החשובים של הדמוקרטיה – המשרד לבטחון פנים, מינוי המפכ"ל, יושב ראש הכנסת, יושב ראש ועדת חוקה חוק ומשפט – הועברו לידי אוייבי הדמוקרטיה. אוייבי שלטון החוק. מטרתם היחידה לאפשר לנתניהו לברוח מאימת הדין. להשתלט על המשטרה. להרוס את בית המשפט.

אנחנו ניאבק נגדם בכל דרך אפשרית. כבר השבוע נשים על שולחן הכנסת שורה של חוקים. על חלק גדול מהם חתומים חברינו מכחול לבן. אני מקווה ומאמין שנותרו בהם מספיק ערכים ועקרונות כדי שנוכל לקדם אותם ביחד.

צילום: אלעד גוטמן

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון אמר כי "התפרקות כחול לבן היא אכזבה גדולה ברמה האישית, ליאיר ולי כשותפים להנהגה, לרוב חברי הכנסת שהיו שותפים לדרך, ולציבור עצום של מצביעים שהיינו להם תקווה לשינוי. המגפה לא מכסה על גיבוי למי שיש לו שלושה כתבי אישום על שוחד, הפרת אמונים ומרמה.

המגפה לא מכסה על מי שמשסה איש באחיו, עד כדי צורך בתגבור אבטחה ליריבים פוליטיים, עיתונאים ביקורתיים או פרקליטים. המגפה לא מכסה על ההשחתה בהקמת ממשלה עם 30 שרים ויותר. המגפה לא מכסה על האכזבה! המגפה לא מכסה על הבושה!

יאיר ואני החלטנו להמשיך ולהוביל על-פי ערכינו, צו מצפוננו ומצפננו, למען שמירת גחלת התקווה לאלה שמאמינים שאפשר אחרת, ורוצים שיהיה אחרת. לכל המאמינים, אנחנו קוראים להצטרף אלינו בדרך החדשה לטובת עתידנו. שנעשה ביחד ונצליח!".

משה (בוגי) יעלון. צילום: אתר הכנסת

9 תגובות

  1. היו צריכים להוסיף רק עוד שר אחד והכל בסדר . ביבי עוד שר לענייני ברברת בשביל לפיד והכל בסדר

  2. שתי ליצנים בוגי אתה בכלל סמרטוט מחפש על למי להצמד יא כלום

  3. לפיד ויעלוו, נותרתם הקול השפוי במדינה הזאת בהצלחה לכם ולנו 🤞🙏

  4. לפיד מאחל לך לחיות ולסבול מקנאה .
    אתה אדם מלא שינאת חינם אז תחיה ותסבול .
    אמן.

  5. מציע,שתפתחו משרד בפרוזדור של בג"ץ , שם מקומכם ! כי דמוקראטית, אף פעם לא עשיתם ואו השגתם כלום! ,אני מסכים שאין צורך בכל כך הרבה שרים, אבל זה שותפכם מהעבר הקרוב שהיה ונשאר מושחת , וללא עמוד שידרה !בקרוב, יוחזר אלכם ! ותוכלו לבכות יחד!!!

Back to top button