מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פועלת בשכונת מאה שערים בירושלים, נרשמו עשרות דוחות

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל פועלים החל משעות הבוקר (שני) בשכונת מאה שערים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם ורשמו עשרות קנסות למפרי הצו.

כוחות המשטרה החלו עם כניסתן לתוקף של הנחיות צו בריאות העם, לאכוף אותן באזור מאה שערים, ראשית בהסברה מול בתי העסק והאוכלוסייה, על מנת להביא ליישום הנחיות משרד הבריאות ע"י הציבור.

מרבית בתי העסק והציבור המתגורר באזור נשמע להנחיות, אך יחד עם זאת זיהו במשטרה שעדיין ישנו קומץ קטן מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור, תוך שעשרות מהם מתפללים ומתרכזים יחד במקומות סגורים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

לאור זאת, משעות הבוקר המוקדמות מקיימת המשטרה אכיפה מוגברת באזור, במהלכה הוציאו ופיזרו השוטרים עשרות ומאות שהתגודדו יחד בבתי כנסת ושטיבלך. עד כה נרשמו מעל 25 דו"חות על סך 5,000 ש"ח בגין הפרת צו בריאות העם בגין התקהלות אסורה ו 5 דו"חות על סך 500 ש"ח בגין הפרת הצו מעל 100 מטר ממקום המגורים. 4 נעצרו ועוכבו לחקירה.

בנוסף, אתמול ערכה המשטרה שימוע שנערך לשטיבלך ברחוב זוננפלד, במהלכו הוחלט לסגור את המקום למשך 30 יום, לאחר שבעליו הפר את הנחיות צו בריאות העם.

פעילות המשטרה הביאה בשבוע האחרון לצמצום ניכר של הציבור ברחובות השכונה, והנוכחות נמשכת על מנת לוודא שכלל התושבים נשמעים להנחיות.

צילום: דוברות המשטרה

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

Back to top button