מבזקיםתנועה ותחבורה

ליסינג פרטי – מה זה אומר?

רכישת רכב היא תהליך מורכב שעלול להיות מייגע ומעייף. בבליל המידע, אנחנו נתקלים המון בליסינג פרטי. מהו ליסינג בכלל ומהו ליסינג פרטי בפרט? מהם היתרונות הקיימים בעסקת ליסינג פרטי והאם כדאי לרכוש רכב בעסקה כזו? באנו לעשות לכם סדר בדברים.

 

רכישת רכב, מעבר להיותה תהליך לא פשוט בירוקרטית, היא עסקה יקרה שעלולה להכביד על הכיס שלנו. על מנת להקל מעלינו את רכישת הרכב, חברות הליסינג מציעות עסקאות שונות למימון רכב או לפריסת תשלומים נוחה. אחת מן העסקאות הפופולאריות ביותר למימון רכב היא עסקת ליסינג פרטי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה זה ליסינג פרטי?

ליסינג זו עסקה למימון רכב הדומה להלוואה לזמן ארוך. ראשית, הלקוח משלם מקדמה לחברת הליסינג לפי הסכם העסקה מול החברה. לאחר מכן הרכב עובר לאחריותו הבלעדית. בנוסף, נקבע סכום אותו משלם הלקוח לחברת הליסינג במהלך כל חודש עבור הרכב. כך, ניתן לרכוש רכב מבלי להוציא סכום גדול בבת אחת אלא רכישת הרכב מחולקת למעין תשלומים חודשיים.

תקופת התשלומים משתנית בין כל חברה וחברה ומותאמת פרטנית אל מול הלקוח. ממוצע עסקאות הליסינג הוא 3 שנים. בסיום תקופת התשלומים החודשיים ניצבות שלוש אפשרויות מול הלקוח. הראשונה, לרכוש את הרכב על ידי תשלום שאר הסכום. השנייה היא להמשיך את התשלומים החודשיים בחוזה חדש מול החברה. או לבצע עסקת טרייד אין מול החברה, לקבל רכב חדש ולהתאים את גובה התשלומים החודשיים לרכב החדש.

חשוב להבין כי במהלך תקופת הליסינג הבעלות הרשמית על הרכב שייכת לחברת הליסינג. עם זאת, האחריות על הרכב שייכת ללקוח. רק אם ישלם את מלוא הסכום בסיום תקופת התשלומים, תעבור הבעלות על הרכב לידיו של הלקוח באופן פורמלי.

מהם היתרונות שבעסקת הליסינג הפרטי?

עסקת ליסינג פרטי מכילה יתרונות רבים כשבראשם נמצא כמובן יתרון המימון. בזמן שלא לכולנו יש את היכולת הכלכלית לרכוש רכב בתשלום אחד, עסקת הליסינג מאפשרת לכולנו לרכוש רכב בפריסת תשלומים נוחה ומסודרת. כמו כן, בשיח מול החברה, נוכל להגיע להסדר תשלומים נוח ומותאם אישית ליכולתנו על ידי תשלום מקדמה גבוהה יותר או על ידי הסכם על סכום סופי גבוה יותר.

בנוסף, שיטת המימון של ליסינג פרטי מאפשרת לנו להחליף רכב מידי שנתיים או שלוש מבלי להתעסק בבירוקרטיה המתישה של מכירת רכב והעברת בעלות. כשהבעלות נשארת בידי חברת הליסינג וכל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להגיע להסדר תשלומים חדש, התהליך הופך לפשוט וקל.

מהם החסרונות שבליסינג פרטי?

בתוך כל היתרונות שקיימים בעסקת הליסינג, החיסרון המרכזי הוא שכיוון שהרכב נשאר בבעלות החברה לאורך התקופה, אם נחליט לרכוש אותו הוא נרשם על שמנו כיד שניה ומאבד מערך השוק שלו.

בשורה התחתונה

עסקת ליסינג פרטי מתאימה למי שרוצה לרכוש רכב בצורה נוחה ומסודרת, בפריסת תשלומים נוחה. או למי שמעוניין להתחדש ברכב חדש כל כמה שנים ורוצה לשמור את עצמו רחוק מבירוקרטיה מתישה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח