מבזקיםתאונות דרכים

ההרוג בתאונת הדרכים בדרום אושר דוידיאן מתמודד ה"הכוכב הבא"

בתאונת הדרכים שאירעה אתמול (ראשון) אחר הצהריים בכביש 25, סמוך למושב ברוש בדרום הארץ נהרג אושר דוידיאן, מתמודד העונה הקודמת של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון".

אושר ז"ל בעל גלידריית "ג'ט לייק" בנתיבות, היה בן 25 במותו. הוא התמודד עם מחלת האוסטאוגנזיס אימפרפקטה (פרכת – מחלת רקמת חיבור תורשתית) ובהשתתפותו בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" שר באודישן על הבמה כשהוא מרותק לכיסא גלגלים את השיר "ניצחת איתי הכל" של עמיר בניון אל מול השופטים המתרגשים שהצביעו לו פה אחד.

אושר דוידיאן ז"ל. צילום מסך מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון"

בהודעת מד"א נמסר: "בשעה 17:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בכביש 25, סמוך לברוש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים, וקובעים את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד"א שלמה ברגשטיין, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו רכב בתעלה בצד הכביש, כשבסמוך אליו שוכב גבר מחוסר הכרה. עוברי אורח חילצו את הפצוע וניסו להעניק לו טיפול ראשוני, ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים, וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים, ספד לאושר בעמוד הפייסבוק שלו: "בעיצומם של הימים הלא קלים האלה, הגיעה אלינו היום הידיעה הקשה והכואבת כל כך – אושר דוידיאן חברנו נהרג בתאונת דרכים. אושר, כשמו, היה איש שהסב נחת רוח ושמחה לרבים. הוא לא נכנע לנכותו. בוגר תיכון מרחבים, הופיע וקצר הצלחה בתכנית כוכב נולד והיה אהוב על כל מכיריו. אנחנו שותפים לכאב של הוריו, משה ורוזה, ושל שלמה ומרים, סבו וסבתו של אושר, ולכאבם של המשפחה המורחבת, החברים ומושב פטיש. נפרדים מאושר בצער עמוק. שירת חייו של אושר, שריגשה אותנו כל-כך, באמצע נפסקה."

בשידורי קשת מסרו: "אנו כואבים את מותו בטרם עת של אושר דוידיאן ז"ל ומבקשים למסור את תנחומינו למשפחת דוידיאן. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח