טכנולוגיהמבזקים

שר התקשורת לחברות הסלולר: התמקדו במתן שירות ולא בשיווק

שר התקשורת, חה"כ דודי אמסלם, הורה לבעלי רישיונות הסלולר להמשיך ולמקד את עיקר מאמציהם בימים אלה לשמירה על יציבות הרשתות והשרותים לציבור כמו גם, שיפור שרות ותמיכה טכנית למנויים ולא לעסוק בשיווק.

בעקבות המצב המיוחד בו נמצאת מדינת ישראל בשל התפשטות נגיף הקורונה והוראות משרד הבריאות, פעל משרד התקשורת למתן הוראות והקלות שונות לבעלי רישיונות מכח חוק התקשורת, וזאת על מנת לאפשר לבעלי הרישיונות למקד את הטיפול בנושאים הרלוונטיים ליציבות ורציפות תפקודית במתן שירות למנויים.

ב- 24 במרץ 2020 הורה שר התקשורת, לבעלי רישיונות סלולר שלא לבצע, בעצמם או באמצעות אחר מטעמם, כל פעולה שיווקית מול מנויים קיימים של בעל רישיון סלולאר לשם ניוד מנוי בין חברות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אף ההוראה האמורה, מפניות שהתקבלו במשרד התקשורת ומנתונים שהועברו למשרד על ידי בעלי רישיונות סלולר, עלה כי בעלי רישיונות המשיכו לבצע אף לאחר מתן ההוראה פעולות שיווק משמעותיות לשם ניוד מנויי סלולר אחרים אליהם.

בהמשך לאמור לעיל ולשימוע שערך המשרד, החליט היום שר התקשורת, חה"כ דודי אמסלם, לתקן את ההוראה, כך שהחל ממחר (30/3 בשעה 10:00) יחול איסור על בעל רישיון סלולר, בעצמו או באמצעות אחר מטעמו לבצע כל פעולה שיווקית למנוי פרטי.

תיקון ההוראה נעשה על מנת להבטיח המשך מתן שירותי בזק על ידי בעלי רישיונות הסלולר. שכן, ביצוע פעולות שיווק כאמור בעת הזו, בו מדינת ישראל מתמודדת עם מצב הנגרם כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, עלול לפגוע בהמשך מתן שירותי הבזק על ידי בעלי רישיונות הסלולר באופן תקין וסדיר.

ביצוע פעולות שיווקיות לצורך קליטת מנויים עשוי לגרוע משאבים מבעלי הרישיונות, הנדרשים בעת הזו למיקוד פעילותם באספקת שירות תקשורת באופן רציף הכולל, בין היתר, תפעול של הרשת, טיפול באירועים מתפתחים ומתן שירות ללקוח.

במשרד התקשורת מדגישים כי מנוי הפונה לבעל רישיון סלולר מיוזמתו, יוכל להתנייד ללא כל מגבלה, לרכוש מוצרים כדוגמת ציוד קצה כבזמן שגרה.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח