אוכלמבזקים

אז מה אתם הולכים לאכול בזמן הבידוד?

משבר הקורונה הותיר יותר מ-45 אלף איש בבידוד שאינם יכולים אף לערוך קניות. הפתרון האידאלי הוא להשתמש בשירות המשלוחים. אז מה כדאי להזמין שאתם נמצאים בבית?

 

מתחשק לכם אוכל סיני? המבורגר וצ'יפס? או איזו פיצה משפחתית?

עם תחילת משבר הקורונה מצאו עצמם אנשים רבים שחזרו מחוץ לארץ או ששהו לידי חולי קורונה בבידוד. בידוד לשבועיים, בתוך חדר סגור או דירה ריקה – לא חוויה נעימה! בנוסף לכך, רבים יצאו לחופשה ללא תשלום ונותרו בלי מעש בבית. וכמו כן, מערכת החינוך הפסיקה לפעול והותירה גם את הילדים בבית. וכשהחריפו ההנחיות ונסגרו המסעדות ובתי הקפה, הקניונים, בתי הקולנוע ועוד, גם למי שלא נמצא בבידוד, פשוט לא נותר לאן ללכת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקושי העיקרי כרגע הוא לאנשים שנמצאים בבידוד בעיקר אם הם חיים לבד. אין מי שיערוך קניות או יבשל להם והפתרון היחידי הוא לקבל משלוח בפתח הדלת של אוכל טעים. את האוכל שמתחשק לאכול ניתן להזמין ישירות באתרי האינטרנט של ספקי המשלוחים כמו: משלוחי פיצה, המבורגר, סינית ועוד. לשלם בכרטיס אשראי באופן בטוח ולקבל במהירות את המשלוח עד לפתח הדלת.

 

יש לי דודה לפיצה – תשלח לי משהו לאכול!

משלוחי פיצה עובדים בכל רחבי הארץ מהצהרים עד הלילה ונותנים שירות ללא מגע וללא עלות המשלוח. את ההזמנה ניתן לעשות באתרי האינטרנט של רשתות הפיצה למיניהן ולשלם בכרטיס אשראי או בביט. הפיצה תגיע עד שעה מרגע ההזמנה, ארוזה, חמה וטעימה. משלוחי פיצה מציעים מבצעים שונים כמו: 2 משפחתיות עם תוספות או משפחתית עם לחם שום ובקבוק שתייה של ליטר וחצי ועוד. והכי חשוב שאין צורך להזהיר מראש את השליח שאתם בבידוד כי תקבלו סמס כשהפיצה מחוץ לדלת. אל תשכחו לפני זה להשאיר טיפ כלול בעת ההזמנה!

 

טיפים לאוכל טעים נוסף שאפשר להזמין בבידוד

חוץ מפיצה טעימה הרבה מסעדות העבירו את השירות שלהם למשלוחים עד הדלת. ממסעדות גורמה ועד למסעדות מזון מהיר. אז מה אפשר להזמין?

תוכלו להזמין אוכל אסיאתי (סיני, תאילנדי, יפני ועוד). מומלץ להזמין מגש קומבינציה של סושי, פאד תאי, אגרולים, אורז עם ירקות או נודלס בעיקר עם בקר.

אוכל איטלקי כמו: ספגטי עם רוטב עגבניות, פסטה בולונז, רביולי, לזניה ועוד

אוכל גרוזיני כמו חינקלי או חצ'פורי.

אוכל גורמה מאוד טעים שמגיע במשלוח עד הבית: פסטה בכמהין, דג סלומון, סינטה או אנטריקוט.

הטבעונים שבינכם יוכלו להזמין במשלוח: מרק גזר גם קרם קשיו או חיטה מעושנת עם כרובית אפויה, שלל סלטים והמבורגר טבעוני. ויש גם משקאות בריאות לניקוי הגוף מרעלים.

ג'אנק פוד: המבורגר וצ'יפס, שווארמה, שניצל וכמובן פיצה בשלל תוספות.

מי שמתחשק לו פחמימות יוכל להזמין מאפים כמו: בורקס במגוון מילויים, סנדוויצ'ים ועוד.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח