מבזקיםתנועה ותחבורה

בפעם השלישית: מפר בידוד נקנס, הושב לבידוד ונפתחה נגדו חקירה

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: לפני זמן קצר (חמישי), שוטרי אגף התנועה העוסקים בפעילות אכיפה לצד מימוש צו בריאות העם והתקנות לשעת חירום, הבחינו על כביש 4 ברכב פרטי עם חלונות כהים בניגוד לחוקי התעבורה.

במהלך הבדיקה התברר כי ברכב נכחו 4 נוסעים, 3 תושבי יו״ש והנהג תושב קלנסוואה בשנות ה-20 לחייו. כאמור, העמקת הבדיקה בשטח העלתה כי הנהג מפר בידוד זו הפעם השלישית, כאשר רק היום הפר פעמיים, ובנוסף הוביל עוד 3 נוסעים בניגוד לתקנות לשעת חירום.

צילום: דוברות המשטרה

הנוסעים שהיו עימו ברכב הועברו למחסום ונגד הנהג נרשם דו"ח בגין הפרת הבידוד על סך 5,000 ש"ח, ודו"ח נוסף ע"ס 500 ש"ח בגין החלונות הכהים. בנוסף בגין הפרת הצו זו הפעם השלישית, נפתחה נגדו חקירה פלילית נגדו והוא לווה ע"י השוטרים לביתו בכדי לוודא כי הוא מקיים את התקנות לשעת חירום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של מידע כוזב שכל תכליתו לזרוע בהלה בקרב הציבור. מידע רלוונטי ומוסמך, לרבות עדכונים והנחיות רשמיות, יופצו רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

2 תגובות

  1. הוא לא ישמור על התקנה. מה המשטרה לא מבינה. היה צריך לאסור אותו במתקן מאסר לחולי קורונה.

  2. מה זה 5000 שח תנו לו כפול 4 פלוס חצי שנה מאסר הבן זונה מפיץ מחלה הוא טרוריסט ביולוגי לכול דבר ועניין

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח