מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פעלה בשכונת מאה שערים בירושלים, 3 חשודים נעצרו

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל פועלים בשעות האחרונות בשכונת מאה שערים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם.

כוחות המשטרה לאורך הימים האחרונים פעלו באזור מאה שערים להסברה מול בתי העסק והאוכלוסייה, על מנת להביא ליישום הנחיות משרד הבריאות ע"י הציבור.

במהלך השעות האחרונות, ולאור עדכון הנחיות צו בריאות העם, פועלים השוטרים בתחום ההסברה באמצעות כריזה לתושבים שייכנסו לבתיהם, לצד אכיפה בלתי מתפשרת נגד בתי עסק הממשיכים לפעול בניגוד להנחיות. נגד אחד מהם נרשם דו"ח אכיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פעילות המשטרה הביאה לצמצום ניכר של הציבור ברחובות השכונה, והנוכחות של המשטרה נמשכת על מנת לוודא שכלל התושבים נשמעים להנחיות. במשטרה מציינים כי מרבית בתי העסק, הקפידו על קיום ההוראות כלשונם.

עשרות חרדים קיצוניים הגיעו הערב לבניין של שר הבריאות יעקב ליצמן ברחוב אבן האזל וניסו להיכנס אליו זאת במחאה על ההנחיות החדשות ובהן סגירת בתי הכנסת. למקום הגיעו שוטרים בעקבות ההתקהלות האסורה על פי צו בריאות העם ועצרו שלושה חשודים שסירבו להישמע להוראות השוטרים לפזר את ההתקהלות וצפויים להירשם כנגדם דוחות.

צילום: מחאות החרדים הקיצוניים
צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

Back to top button