חדשות הארץמבזקים

תנועת אומ"ץ ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד יאיר נתניהו

תנועת אומ"ץ שלחה היום (שלישי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בו היא מבקשת לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו בעקבות פוסט הסתה נגד בג"ץ שהפיץ בטוויטר ובפייסבוק.

במכתב התלונה נכתב: "מצ"ב צילום של "ציוץ" לחשד שהפיץ אמש ב"טוויטר" מר יאיר נתניהו, לאחר פרסום החלטת בג"צ בעניין בחירת יו"ר הכנסת, בהרכב בראשותה של נשיאת בית המשפטי העליון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נכתב בתלונה כי "ציוץ זה לא רק שהוא מבזה את אחד מהמוסדות החשובים במדינה המהווים אבן יסוד למשטר הישראלי, ושם אותו ללעג ולקלס, אם החשד אכן נכון, יש בו למעשה, קריאה להמרדה ולאי-ביצוע החלטתו של הבג"ץ בנושא הנדון – קריאה הנשמעת ביממה האחרונה מפי שרים בכירים.

ציוץ זה שלכאורה, יוצא מתחת ידיו של יאיר נתניהו, יש משקל גדול ומשמעות חמורה במיוחד שכן מדובר בחשד להודעה היוצאת מביתו של ראש הממשלה, ובכל מקרה יש בה משום השראה לבזות את הבג"ץ ולהמרות את מצוותיו.

נבקשך על כן, להורות על חקירה מיידית לשם אימות החשד להגשת כתב אישום כנגד כל הנוגעים בדבר".

המכתב עליו חתומה יו"ר תנועת אומ"ץ, פליצ'ה פנחס פלד נשלח גם למ"מ מפכ"ל משטרת ישראל – ניצב מוטי כהן ומבקר המדינה – מתניהו אנגלמן.

12 תגובות

  1. חופש הביטוי הוא לא חופש השיסוי. אבל התפוח הרקוב לא נפל רחוק מהעץ אכול הכינמת: האבא-הנאשם הסית לרצח ראש ממשלה ויצחק רבין נרצח ; הבן-הבואש מסית כנגד בג"ץ, כדאי להציב את מאבטחיו המיותרים לשמירה על נשיאת העליון אסתר חיות.

  2. הזנאי נתניהו כבר היה מעורב בכמה תביעות אזרחיות. הגיע הזמן שתוגש נגדו תביעה פלילית על הסתה וביזיון בית המשפט. רק כך ניתן יהיה להפסיק את הלשלשת המבחילה שיוצאת מפיו או ממחשבו.

  3. עזבו את ילד הקקות הזה. מוצר מדף ירוד ומקולקל. לא שווה תשומת לב

  4. יאיר הוא אדם עצמאי ופרטי, ואפילו הוא זכאי לחופש ביטוי, כנהוג במדינה דמוקרטית גם, ולמרות שאביו הוא רוה”מ.
    לא מעט אזרחים במדינה חושבים כמותו!

  5. עד מתיי הילד הזה ימשיך במעשיו הבלתי אפשריים היכן ההורים שלו ביבי ושרה, דיי צריך לסתום לא אחת ולתמיד את הפה, הילד הזה בן 28 ומתנהג כמו ילד בן 5 היציאה הזו כנגד בג"צ היא הסתה שאין לה אח וריע.

  6. אני חושב שבג'ץ עשה הפיכה במדינת ישראל 
    לכן אני כבר הפסקתי להשתתף בבחירות שנים רבות מאז ההפיכה
     אבל כאן אני מאשים את אבא של יאיר שלא עשה כלום להפוך את הגלגל חזרה 
     אלוהים מעניש אותו על כך היום
    בוא נראה את אלוהי בג'ץ נותנים היום החלטה נגד הקורונה והיא נעלמת
    ולמה התקשורת מאדירה את שמו של יאיר קקהניהו

  7. אז מדוע לא מעמידים את מי העלה פוסט על ביבי נתניהו בחבל התליה ונוסף לכך בית המשפט העליון לא היה אומר לאידלשטיין שעלו לכנס את הכנסת כל עוד שאין ממשלה ובנץ עוד לא הושבע לראשות הממשלה בית המשפט העליון לא היה צריך להתערב יכול לומר חמישי העתירה שאינו יכול להתערב כל עוד שגנץ לא הושבע אבל בית המשפט העליון חייב את יושב ראש הכנסת לקיים דיון

Back to top button