בריאותמבזקים

מנכ"ל הדסה: נגיע למיצוי מלא של בדיקות כל העובדים שלנו

פרופ׳ גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות תקף היום (שלישי) את בית החולים הדסה והעומד בראשה על ביצוע בדיקות נרחבות לקורונה לצוות הדסה. הוא אף העיר בשם משרד הבריאות: "נמצא דרך להגיב לזה" !

הדסה מדווחת שבשעות הראשונות של הסיקור נסקרו 134 בדיקות מטוש לאבחון קורונה לצוותים בהדסה. זאת במקביל למאות בדיקות שגרתיות של מבחנות המגיעות למעבדות בהדסה על ידי מד"א, ומחדר המיון ומחלקות בית החולים השונות.

בין הנבדקים עד כה, צוותי היחידות לטיפול נמרץ, טכנאי וצוותי חדרי ניתוח ומיון ומערך ההנדסה. אחריהם צפויים לעבור את הבדיקה עוד מאות מהצוותים גם במיון, המחלקות הפנימיות ושאר העובדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנו כבר מקבלים תוצאות ראשונות חיוביות ונמצאו כבר 8 אנשי צוות שלא ידעו שהם חולים והם א-סימפטומטיים. בין החיוביים גם 6 אנשי צוות מהר הצופים שם אין חולי קורונה כלל. כל אחד מהחיוביים בודד באופן מיידי, ומתקיימת חקירה אפידמיולוגית בגינו, בסיומה יבודד כל מי שבא איתו במגע", ציין פרופ׳ רוטשטיין. "במבצע שיתקיים במהלך הימים הקרובים נגיע למיצוי מלא של בדיקות כל העובדים שלנו בהדסה הר הצופים ועין כרם, כשצוות הזיהומולוגים, האחיות והאחים ועובדי המעבדות בהדסה פועלים לשם כך מסביב לשעון".

עוד ציין פרופ׳ רוטשטיין כי "המהלך לסיקור צוות הדסה מוכיח את עצמו וזוכה להתעניינות רבה מגורמים גדולים במשק, כולל בתי חולים אחרים. אנו נעביר בנוסף פיילוט במפעל חיוני ביטחוני בישראל כבר בימים הקרובים ונתרחב למפעלים נוספים בהמשך. רק כך יהיה ניתן לשחרר עובדים רבים בחזרה לעבודתם ולאושש את המשק".

פרופ' רוטשטיין חוזר ומדגיש את חשיבות הדיגום הנרחב בנוסח דרום קוריאה ושחרור מפעלים נקיים מהסגר, על מנת לצאת מהשפעת המגיפה על כלכלת ישראל.

מנכ״ל הדסה אמר לעובדי בית החולים, "התחלנו את הבדיקות הנרחבות לאבחון קורונה בקרב צוותי הדסה. חשוב לנו לשמור על צוותי הדסה *מתפקדים, בריאים, ללא קורונה. חשוב לנו לשמור עליכם מכל משמר – לא רק עבור עצמינו ועבור משפחתינו, שזה חשוב ביותר, אלא בעיקר בגלל התפקיד הלאומי שלנו לשמור על עם ישראל ולטפל בו".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח