בריאותמבזקים

עובדי בי"ח עברו הכשרה ומבצעים חיטוי יומי מיוחד להשמדת נגיפים

כחלק מההערכות המיוחדת להתמודדות עם מגיפת הקורונה, אחד עשר עובדים מהמרכז הרפואי פדה-פוריה עברו הכשרה מיוחדת ומבצעים חיטוי יום יומי במחלקות המרכז הרפואי.

אחד עשר עובדים של המרכז הרפואי אשר עברו הכשרה מיוחדת על ידי חברת CLEAN BIT מבצעים מדי יום עבודות חיטוי של חדרים, מחלקות, משטחים, ריהוט וכלי רכב במרכז הרפואי פדה-פוריה.

שמעון סבח המנהל האדמיניסטרטיבי אשר לקח חלק פעיל בתהליך החיטוי הראשון שבוצע במרכז הרפואי לפני פתיחתה של המחלקה הייעודית לחולי הקורונה, הודה לעובדים אשר התנדבו למשימה חשובה זו והוסיף, "מאז התפרצות המגיפה הצוות שלנו עוסק בפעולות חיטוי מיוחדות בכדי להגן על המטופלים ועל הצוות ולמנוע סכנת חשיפה לנגיף. חשוב להדגיש שהצוות מתמגן בצורה מלאה לפני פעולות החיטוי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר בטכנולוגיה שמסייעת באופן יעיל בהשמדה של מחלות ויראליות מתפרצות כגון נגיף הקורונה. לטכנולוגיה הוכחת יעילות לחיטוי בדרגת log6 ומעלה כנגד פתוגנים (וירוסים, עובשים וחיידקים עמידים) כדוגמת: MRSA, Klebsiella, VRE, CRE, C-diff , Citrobacter, e-coli ואחרים. שיטת החיטוי מבוססת על עיקרון היינון הבינארי (BIT) מבוססת על מי חמצן בריכוז 7.8% (שיטה שונה מהשיטה המוכרת של אדי מי חמצן), המותאמת לציוד רפואי, טכנולוגי .

שאדי באדר, סגן המנהל האדמיניסטרטיבי הוסיף כי פעולת החיטוי הנעשית בריסוס היא קלה לתפעול, פשוטה מהירה ומותאמת לחללים סגורים, משטחים ומקומות לא נגישים. בראש צוות החיטוי עומדת רותם טבול, ממחלקת המשק בליווי של לאה כרם הממונה על הבטיחות, במרכז הרפואי.

צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
Back to top button