צרכנות

כיצד נשות עסקים מתחזרות משפחה וקריירה

נשים עובדות

בעולם הלוחמה ג'אגלינג אין סופים קיימים כל מיני קורבנות, אך ההתחלתי שביניהם הינו מערכת יחסים של משפחה. הניע ההתחלתי הוא בתחום של זוגיות אליו חודרים הרבה פעמים ייאוש, האשמה משותפת, ייחול, אכזבה, חוסר עת מיטבית, ריחוק והסבת נזק לאינטימיות. אחר כך, באופן זהה למשחק דומינו, תזוז גזרת ההורות. הקשר עם הילדים שלכם מוקרן מהסיטואציה, הינם מרגישים את הסטרס של ההורה העובד, אשר כורע תחת נטל והרבה פעמים נורית כלפיהם אש כשההורה נרגז, מאבד סובלנות או נוהג שלא ברכות או שבני הזוג בעימות או פשוט חווים עוד יום של סטרס.

כיצד נשות עסקים מתחזרות משפחה וקריירה ?

כמו כן, הנכן משלמות מחיר נשמתי וכן רגשי. כולכן מנסות ומשנה מרץ לרצות את כל אחד, את עצמכם וכל זאת, בני הזוג שלכם עשויים להיות מיואשים ומאוכזבים, המעביד שלכם מפנה כלפיכם אצבע מאשימה ועוד פעם החמצתם את הטקס בבית ספר של הילד שלכם והנכם מרגישים כזוג הורים שלא מעורבים די בחייו. הסטרס, אי הנינוחות והאשמה העצמית שמתובלת בנקיפות של מצפון ובהטחות של אשם על ההחלטה שלכם לא מעודדים לאיזון ולריפוי רגשי נפשי וכן פיסי. עוד מחיר אשר נגבה מכם, הינו הסבת נזק לטיב החיים שלכם. הנכם לא נחים, לא מבלים ואין בידכם מספיק זמן. הצרכים שלכם מוטמנים למטה במאגר והשחיקה שלכם מסבה פגיעה בטיב מהלך החיים שלכם, לא נמנעת. בעצם, החתירה אשר הינה מפוחדת והלא די בה שלכם עבור שמחה וכן עבור שביעות רצון שלכם – אתם מקבלים בדיוק ההפך. אז כיצד מתנהלים?

הבשורה המשמחת הינה כי אפשר לשנות את הסיטואציה – לשגשג בין הורות ובין משלח יד ולמצוא מידה של סבירות במטען הכאוטי שבמהלך החיים שלכן. קיים בידכן האון לייצר מציאות בה תתקיימו. יתכן כי ידהים אתכן להאזין כי הרז הוא במיוחד אינו בסינרגיה המיטבית של הכל יחדיו, כי אם בדרג התחלתי, בהחלטה של מה אשר יחדור למיכל הג'אגלינג במהלך החיים שלכם. רק בשלב אחרי זה יבוא השלב של הטריק בין כל מה אשר החלטתן. תדמיינו לדקה אחת את מהלך החיים שלכן כמיכל וקיים ביכולתכם להשלים בו בכל עת שמונה אלמנטים רק. שמונה אלמנטים אשר הכי משמעותיים עבורכם בתקופה זאת של מהלך החיים שלכם. במה תבחרו? מה הם הערכים, העוגן או לחלופין האלמנטים שהכי חשוב לכם כי יתבצעו. ארי שהחלטתם בהם, דמיינו כי קיים אזור לעוד מידה של כדור בגודל מדיום, יותר קטן, נגיד שלושה ואחר כך עוד חמישה זעירים. לא קיים יותר מקום. כל אשר תחדירו מעבר לזאת יישפך כלפי חוץ מהמכל. עכשיו הנכם נדרשים לבצע החלטה מה במועד הזה של מהלך החיים שלכם הכי משמעותי עבורכם. כמו כן, תחליטו מה הנכם מעוניינים שיהיה וכיצד הנכם מעוניינים כי הבחירה תתבטא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתעניינים עוד הנושא של נשים עובדות? – לחצו על הקישור

Back to top button