חדשות הארץמבזקים

נתניהו: יש בעיה של הפנמה. תאמצו את המשפט "ביתי הוא מבצרי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להמשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל וההנחיות החדשות שנמסרו היום על ידי משרד הבריאות המחייבות את האזרחים לשהות בבתים ואמר כי "זו מגיפה באמת קשה." נתניהו הדגיש כי "זה לא משחק ולא חופש גדול. זה עניין של חיים ומוות."

נתניהו מנה ארבעה צעדים נוספים במסגרת המאבק בהתפשטות הנגיף ואמר, "אחד, אנחנו נגביר דרמטית את יכולת האיתור והבידוד של הנדבקים. התחלנו היום להפעיל את האמצעים הטכנולוגיים ואנחנו נודיע לאנשים להיכנס לבידוד. הכניסה לבידוד היא חובה ונאכוף אותה ללא פשרות. זהו מהלך קריטי." הדגיש נתניהו.

צילום: קובי גדעון, לע"מ

"שתיים, אנחנו מגדילים דרמטית את מספר הבדיקות ל- 3,000 בדיקות ביום לפחות אולי אפילו ל- 5,000. מדובר במספר הגדול ביותר של בדיקות של מדינה ביחס לגודל האוכלוסייה. כמו כן מד"א יפתחו מתחמים לבדיקות קורונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שלוש" הוסיף נתניהו, "אנחנו מגבירים את היערכות בתי החולים לקליטת חולים קשים ולקניית כ- 1,000 מכונות הנשמה נוספות".

"ארבע, אני מבקש מכם משמעת ואחריות מצדכם. יש רבים ביניכם שעדיין לא מבינים את גודל הסכנה. אני רואה תורים צפופים והתקהלויות של בני המשפחה. זה ברור לי שיש בעיה של הפנמה. זה לא משחק ילדים זה חיים או מוות, אני מבקש מכם להתעורר. שימרו על מרחק שני מטרים אחד מהשני… היום אני יכול להגיד – אהבה זה ריחוק. אתם אוהבים את היקרים לכל מכל, שימרו על מרחק מהם." אמר נתניהו.

צילום: קובי גדעון, לע"מ

עוד ציין ראש הממשלה כי "מי שלא צריך לצאת לעבודה שלא יצא מהבית. אתם בטח מכירים את המשפט "ביתי הוא מבצרי" – תאמצו את זה להגנה מפני מגיפת הקורונה. זהו משבר ענק. אני עושה הכל ומבקש מכם גם לעשות הכל. אנחנו רק בתחילת המערכה והשיא עוד לפנינו. אין לנו שום קווה להרים ידיים או לוותר. נמשיך להיאבק בכל האמצעים בנגיף עד נמצא לו מזור".

תגובה אחת

  1. ביבי פונה לציבור החרדי והמוסלמי שלא הבין עדיין את גודל הצרה.

Back to top button