טיוליםמבזקיםפנאי

התפשטות הקורונה: כל חופי הכינרת כולל חניוני יום ולילה נסגרו

יו"ר איגור ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום מסר היום (שלישי) כי עקב ההחמרה בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל והנחיית משרדי הבריאות והפנים, יסגרו כל 15 חופי איגוד ערים כינרת, כולל חניוני יום ולילה, ינעלו שערי חניות רכבים, יחסמו דרכי הגישה לחופים ולא יינתנו שירותי הצלה, זאת על מנת לשמור על בטיחות האזרחים וחייהם ולמנוע שוטטות של אנשים בחופי הכינרת.

במסמך שהועבר היום לרשויות החופיות בישראל, על ידי עטאף חיראלדין, מנהל האגף לחופי הרחצה במשרד הפנים, נקבע כי כלל חופי הרחצה בישראל יסגרו החל מהיום למתרחצים ויופסקו כלל שירותי ההצלה. כמו כן, יחסמו כל דרכי הגישה לחופים, איסורים אלו יאכפו על ידי רשויות החוק.

הנחיה זו מגיעה בנוסף להנחיית משרד הבריאות לציבור, שלא לצאת לפארקים, גינות המשחקים, חופי הים, בריכות, מוזיאונים, שמורות טבע וגנים וכד'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גרינבאום מציין כי "מאחר ולא יפעלו בחופי איגוד ערים כינרת – השירותים לציבור (מלתחות, שירותים וכד') וכן שירותי הצלה ופיקוח- חל איסור על גישה לחופים וכן רחצה בהם וכי הרחצה ללא מציל מסוכנת ואסורה וכי בכדי למגר את מגפת הקורונה, הוא מבקש מהציבור להישמע לחוקים והנחיות משרדי הממשלה, בתקווה, כי התקופה תסתיים בקרוב וכולנו נחזור לשגרה ובילוי בחופי הכינרת."

פרטים ניתן לקבל כל העת בכוכבית כינרת מכל טלפון נייד- כוכבית 55477.

צילום: איגוד ערים כינרת
צילום: איגוד ערים כינרת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח