מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד לכחול לבן: אפילו באיראן וטורקיה לא מקדמים חוקים כאלו

במפלגת הליכוד הגיבו לפני זמן קצר (שני) להגשת הצעות החוק כנגד ראש הממשלה נתניהו ואמרו כי "ההתנהלות של כחול לבן מכשילה את המשא ומתן כבר בתחילתו. היא נגועה בחוסר תום לב משווע ובחוסר אחריות בזמן משבר לאומי ובינלאומי."

בליכוד ציינו כי "כלפי חוץ מציגים כאילו יש להם נכונות להקים ממשלת אחדות ובפועל מקדמים חקיקה פרסונלית, אנטי-דמוקרטית ורטרואקטיבית שכל מטרתה לסכל את רצון הבוחר ולרמוס את הצבעתם של למעלה משניים וחצי מיליון אזרחים. אפילו באיראן וטורקיה לא מקדמים חוקים כאלו. כך לא מתנהלים כשרוצים להגיע באמת לאחדות."

4 תגובות

  1. אין ברירה אלא לממשלת מעבר ארוכה ולבחירות נוספות כי כיול לבן לא מסוגלת. והליכוד חסום . וממשלה נחוצה מיד.

  2. שלושה רמטכ"לים לשעבר וכחול לבן הבטיחו מדינת ישראל לפני הכל. ופוליטיקה אחרת. רק לא אמרו שהם ינהיגו משטר טורקי ואירני… אנחנו העם לא נתן שזה יקרה במדינת ישראל… אנחנו העם נעמוד על זכותנו ונצא להפגנות ברחובות. ונשמור על כבוד חללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה… איימן עודה ואחמד טיבי וכל הרשימה המשותפת לא יקבעו לנו מי ינהיג את עם ישראל במדינתנו היהודית. בוז לשלושת הרמטכ"לים שלא מכבדים את החללים ז"ל והמשפחות השכולות…

  3. גנץ הופיע בחיים הפוליטיים כמטאור בשמיים ואולם דרכו הפוליטית היא כמטאור בדרכו לקרקע. בבחירות הרביעיות גנץ יסיים את הופעתו בחיים הפוליטיים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח