בריאותמבזקים

9 חולי קורונה מאושפזים ברמב"ם, 2 מהם עם הרבה מחלות נלוות

הנהלת בית החולים רמב"ם, כפי שהנחו שאר בתי החולים בארץ מבקשים מהציבור להימנע מהגעה לביקורים בעת הזאת ובמידה ויש צורך של ליווי מטופל, תותר כניסה רק של מלווה אחד. כמו כן בית החולים מדגיש כי פעילות מרפאות חוץ וניתוחים ברמב"ם נמשכים כסדרם

ד"ר מיקי הלברטל מנהל רמב"ם עדכן היום (ראשון) על מצבם של חולי הקורונה המאושפזים ביחידה המבודדת – "מחלקת הכתר". "ביחידה מאושפזים כרגע 9 חולים, סה"כ התקבלו למחלקה 11 – שניים מהם כבר השתחררו. מתוך ה-9 חולים, שבעה גברים ו-2 נשים. מתוך שבעת הגברים שניים מהם עם הרבה מחלות נלוות."

לדבריו, "החולים מטופלים בתוך המחלקה מנוטרים באמצעים טכנולוגיים מבחוץ וצוות המחלקה שכולו על טהרת ההתנדבות נותנים מענה למטופלים מסביב לשעון. ואנחנו דואגים שהמטופלים ישהו בתוך המתחם שבו יש גם אזור שהם יכולים להסתובב, חדר כושר ואפילו, אולי לצערנו דאגנו להם גם למקום שהם יכולים לעשן. כל המתחם נמצא בלחץ שלילי, כך שהוא מבודד מכל מחלקות האחרות של בית החולים הצוותים שעובדים פה עברו הכשרה ולובשים מדים מיוחדים לשם כך. הם עושים את זה בהתנדבות גם הרופאים, האחיות, אנשי המשק כל הצוות שעובד פה בתוך המתחם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום אמר ד"ר הלברטל, "אנחנו כרמב"ם מוכנים לתת מענה לכל המטופלים לפי בקשות משרד הבריאות ואנחנו מאחלים לכולם בריאות שלמה ושנעבור את האתגר הזה גם כן כמו שעברנו הרבה מאוד אתגרים אחרים פה ברמב"ם".

Back to top button