מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב תל אביב בן 47 שהפר את צו הבידוד נעצר ע"י שוטרים – צפו

הערב (מוצ"ש) התקבל דיווח במשטרת ישראל אודות חשד להפרת צו הבידוד על ידי גבר בתל אביב. מייד עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה במהלכה הצליחה לאתר את הגבר (47, ת"א) ברחוב בוגרשוב בתל אביב אשר סירב להימצא בבידוד ונעצר על ידי השוטרים שהתמגנו כראוי על פי הנדרש מחשש להידבקות.

מהחקירה הראשונית עולה כי מדובר באותו הגבר אשר אתמול היה מעורב בתקיפת מאבטחים ברכבת ההגנה בתל אביב והוברר כמפר בידוד.

הגבר כאמור נלקח לפני כשעה קלה לחקירה במשטרת מחוז תל אביב בסיומה ייעצר וזאת לאחר היוועצות עם פרקליטות המדינה. מחר (ראשון) יתקיים בהיעדרו דיון בבקשה להארכת מעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. כמו כן, חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של מידע כוזב (Fake news) שכל תכליתו לזרוע בהלה בקרב הציבור. מידע רלוונטי ומוסמך, לרבות עדכונים והנחיות רשמיות, יופץ רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך ובאתר משרד הבריאות.

משטרת ישראל הדגישה כי תמשיך בפעילות מוגברת במישור הגלוי והסמוי, במטרה לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה. ככל שיעלה חשד לקיומה של עבירה פלילית, משטרת ישראל תפעל בהתאם למדיניות ולהנחיות נגד אותם מפירי צווים על מנת למנוע את הפצת והתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח