חדשות הארץמבזקים

ראש מועצת שומרון: 33 פעוטות ומעל 100 תושבים יכנסו לבידוד

בסיומה של ישיבת חירום שכינס ראש מועצת שומרון הוחלט כי מעל 100 ייכנסו לבידוד מתוכם 33 פעוטות • דגן:"המועצה והקהילה בשומרון יסייעו בתקופה הלא פשוטה".

אתמול נבדקו בני משפחתו (אשתו וילדיו) של עובד מד"א שחלה בקורונה. כולם, ארבעה במספר, אובחנו כחולים מלבד בתו והועברו לטיפול בתנאי בידוד בתל השומר. המשפחה מתגוררת בישוב בשומרון ואם המשפחה היא מטפלת במעון בישוב.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כינס במהלך הלילה ישיבת חירום בישוב עם הצוות המקצועי של המועצה והנהגת הישוב לבחינת ההשלכות. במהלך ישיבת החירום שוחח דגן עם סגן מנהל שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות אודי קמינר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתיאום עם משרד הבריאות יצא הבוקר מכתב לתושבים המסביר את המצב המורכב ומבקש ממי שהיה במגע עם בני המשפחה, כולל כל כיתת המעון הכוללת כ 33 פעוטות וכלל המטפלות להכנס לבידוד. משרד הבריאות ביקש לדעת מי מהישוב שהה בחו"ל לפני ה 20.2 כדי לזהות את מקור ההדבקה.

עד לרגע זה נכנסו כ- 100 מבני הישוב לבידוד והמספר צפוי לעלות. הוחלט בהתייעצות עם רב הישוב לבטל את כל אירועי פורים בישוב אולם לאפשר לשאר המוסדות לפעול כרגיל

"אנחנו מצויים במצב מורכב ועדין וימים קשים עוד לפנינו" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "אנחנו פועלים יד ביד לצד משרד הבריאות והנהגת הישוב בכדי לפעול מצד אחד למען בריאות הקהילה ומהצד השני תוך התחשבות במרקם החיים של הבריאים וסיוע למבודדים".

יו"ר הישוב חיים וויס: "היישוב ענב מתמודד מאז יום ראשון בערב עם אירוע חירום משמעותי מאוד, כאשר מספר בני משפחה מקהילתנו אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה. עם קבלת האבחון נפתח חמ״ל חירום הכולל צוותים מקצועיים של היישוב יחד עם מועצה אזורית שומרון. היישוב ענב ידוע בחוסנו הקהילתי וביכולתו להתמודד עם אירועים מורכבים. אנו מאמינים שגם באירוע זה נדע להתמודד באופן מיטבי. אנו עושים ככל שביכולתנו לתת את המענה הטוב ביותר עבור התושבים תוך הקפדה על כלל ההנחיות של גורמי המקצוע. פורים שמח ובשורות טובות".

צילום: רועי חדי
Back to top button