בריאותמבזקים

מירי בוהדנה הצטרפה למאמצי ההסברה של מד"א בנושא הקורונה

השחקנית, הדוגמנית ואשת הטלוויזיה מירי בוהדנה התגייסה כבר לפני כשנתיים למעגל הנשים של ידידי מד״א בישראל, במטרה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הצלת החיים בארץ. מאז, עברה מירי קורס עזרה ראשונה בסיסי מד"א, ובהמשך שדרגה את הכשרתה, והפכה למגישת עזרה ראשונה מן המניין.

כעת, כשמגן דוד אדום נוקט מאמצים רבים למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולשמירה על בריאות הציבור, מירי התגייסה בהתנדבות מלאה גם לנושא זה והצטלמה לסרטון הסברה של ארגון ההצלה הלאומי, במסגרתו היא מראיינת את סמנכ"ל רפואה במד"א ד"ר רפאל סטרוגו. מטרת הסרטון להעלות את המודעות בציבור לפעולות פשוטות שניתן לנקוט על מנת לצמצם באופן משמעותי את סיכויי ההידבקות, ובמקביל להוריד ככל הניתן את הבהלה בקרב האזרחים.

צילום: דוברות מד"א

"מזה כשנתיים מגן דוד אדום הוא משפחה עבורי, ומקום שבמסגרתו אני זוכה לתת מעצמי למען אחרים", סיפרה מירי בוהדנה, "נגיף הקורונה יצר בהלה רבה בעולם וגם בארץ, והרבה דברים בנושא אינם ברורים, מה שיכול להלחיץ עוד יותר. לכן, שמחתי מאוד לשתף פעולה עם מד"א גם בנושא הזה, וליצור סרטון ביחד עם ד"ר סטרוגו, שמטרתו להעלות מודעות לפעולות שונות שחשוב לעשות כדי למנוע הדבקה, לתת תשובות ולהרגיע את הציבור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צפו: שאלות ותשובות בנושא נגיף הקורונה

Back to top button