העולם הערבימבזקים

ישראל מסייעת לפלסטינים בהתמודדות עם התפשטות הקורונה

היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים, בראשות אלוף כמיל אבו רוקון, מסייעת בשבועות האחרונים למערכת הבריאות הפלסטינית במאמץ למיגור התפשטות נגיף הקורונה בשטחי יהודה ושומרון

היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים פועלת בשבועיים האחרונים לסייע לרשות הפלסטינית למיגור והתגוננות מהתפרצות נגיף הקורונה בשטחי יהודה ושומרון ורצועת עזה. בהובלת מתאמת הבריאות במנהל האזרחי, דליה בסה, הועברו מישראל לשטחי הרשות הפלסטינית כ-250 ערכות בדיקה לזיהוי נגיף הקורונה ותואמו הדרכות משותפות עם צוותי רפואה ישראליים ופלסטינים ללמידה מקצועית על הנגיף, על התמגנות הצוותים הרפואיים ועל בדיקת המטופלים שנחשדים כנשאים של הנגיף.

בנוסף, היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים מנגישה לציבור הפלסטיני בפלטפורמות הדיגיטליות – אתר היחידה והדפים ברשתות החברתיות בשפה הערבית (״אלמונסק״) את הנחיות משרד הבריאות הישראלי בדבר מניעה והתגוננות מהתפשטות הנגיף ודרכי ההתמודדות עם אירועי הדבקה והתפרצות. המידע, שמפורסם בשפה הערבית, מונגש לכלל הציבור הפלסטיני ביהודה ושומרון ורצועת עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים תוסיף לעבוד בשיתוף פעולה הדוק למול הרשויות הפלסטיניות למיגור התפשטות נגיף הקורונה. זאת בתיאום למול הרשויות בישראל, בדגש על משרד הבריאות ומגן דוד אדום.

מתאמת בריאות במנהל האזרחי, דליה בסה: ״חיידקים ונגיפים לא עוצרים בגבול – והתפשטות הנגיף המסוכן בשטחי יהודה ושומרון עלולה לסכן גם את בריאותם של תושבי מדינת ישראל. היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים ומשרד הבריאות ימשיכו במאמצים לסייע לרשויות הפלסטיניות למגר את התפשטות הנגיף בשטחים, זאת מתוך אינטרס ישראלי ומתוך חשיבה הומניטרית במעלה הראשונה. ככל שנידרש, נרחיב את ההדרכות הרפואיות לצוותים הפלסטינים וכן את העברת הציוד הרפואי למערכת הבריאות הפלסטינית״.

צילום: דוברות מתפ״ש
צילום: דוברות מתפ״ש
צילום: דוברות מתפ״ש
צילום: דוברות מתפ״ש

תגובה אחת

  1. כשיסיימו לעזור לפלסטינים והם ינצלו ימשיך המאבק שלהם ומשפחות אלו שניצלו מהקורונה יבואו לדקור חיילי צהל..
    טפשים, מדינה של טפשים. עד לאן נגיע?
    אם הפלסטינים היו בשטח איראן היא הייתה נחלצת לעזרתם?
    סוריה?
    ירדן?
    אף מדינת ערב לא הייתה נחלצת, אבל ישראל? בוודאי..

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח