חדשות הארץמבזקים

בג"צ דחה את העתירה של התנועה לאיכות השלטון נגד בנימין נתניהו

בג"צ דחה היום (רביעי) את העתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון כנגד הטלת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו. בפסק הדין כתב השופט ג'ורג' קרא בהחלטתו כי העתירה הוגשה טרם קבלת התוצאות הסופיות ועל כן דין העתירה להידחות על הסף ולהמתין לתוצאות.

השופט ג'ורג' קרא: "דין העתירה סילוק על הסף ולוּ בהיותה עתירה מוקדמת משהתוצאות הסופיות של הבחירות טרם פורסמו. התוצאות הסופיות של הבחירות לכנסת ה-23 תפורסמנה ברשומות עד ליום 10.03.2020 , כאשר עד ליום זה צפויות תוצאות הביניים עוד להשתנות. גם לא ידוע בשלב זה מיהו חבר הכנסת שעליו ימליצו רוב סיעות הבית להרכיב את הממשלה. מכיוון שטרם נודעו תוצאות הבחירות, ומשהנשיא טרם נועץ בנציגי הסיעות וטרם נדרש לשאלה שבמוקד העתירה – הריהי מוקדמת."

בתנועה לאיכות השלטון הגיבו לפסק הדין ואמרו כי "כל בר דעת מבין שאדם שקופת שרצים על כתפיו לא יכול לכהן כראש ממשלה. התנועה לאיכות השלטון מכבדת את בית המשפט העליון ומרכינה את ראשה בפני החלטותיו. ולכן נגיש את העתירה שוב, מיד עם פרסום התוצאות הסופיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

2 תגובות

  1. חולים אנשים האלה. ישלמו ביוקר על השנאה שלהם. כמו שנאצים שרדפו יהודים. חולים. ביוקר ישלמו. וזה ממש לא קשור לנתניהו. כפי שניצ'ה היה אומר- כל מה שלא הורג אותי מחזק אותי!!! תחזיר מעמד מר ראש הממשלה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח