מבזקיםפוליטי / מדיני

אטרף במטה ימינה: בנט – "שטח, שטח, שטח, זהו! אלה 3 הדרכים"

יו"ר רשימת ימינה שר הביטחון נפתלי בנט ומועמדי הרשימה הגיעו הערב לטלפניה שהוקמה במטה השטח של המפלגה לקראת יום הבחירות במסגרת מבצע ״ימינהמונים״. המועמדים השתלבו במערך הטלפניה יחד עם עשרות פעילים וגייסו מתנדבים ליום הבחירות.

במהלך האירוע נרשמו מאות מתנדבים חדשים שימקסמו את הכח של המפלגה ביום שני הקרוב בקלפי ובימינה מרגישים כי ההתעוררות הגדולה שהחלה בימים האחרונים מקרבת את גוש הימין ל 61 מנדטים.

מבצע גיוס הפעילים המתנדבים ״ימינהמונים״ של רשימת ימינה ליום הבחירות רשם היום הישג נוסף כאשר חצה את 5000 המתנדבים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ימינה, שר הבטחון נפתלי בנט:"מחנה הימין עומד כעת על 59 מנדטים. אפשר להגיע ל61 זה בהישג יד. כל מי שהוא ימין אידיאולוגי, חילוני, מסורתי או ציונות דתית מצביע ימינה. נתניהו ידליק את מעוזי הליכוד. זו החלוקה. מי שהוא ארץ ישראל השלמה, מי שנגד מסירת שטחים ובעד קו תקיף נגד האוייב, יצביע ימינה."

"היעד שלנו" הוסיף בנט, "הוא להגיע ל- 7000 מתנדבים. עד עכשיו הגענו 5274. אני רוצה שבשעה הקרובה נגיע ל 6000. המשמעות של 7000 מתנדבים היא שבכל מקום רלוונטי יהיו לנו 10 מתנדבים ביום הבחירות ונשכנע את כולם להצביע טב, ימינה."

שר החינוך רפי פרץ: ״איזו הירתמות והתנדבות גדולה, השטח מתעורר לקראת יום שני. מחנה הימין חייב להגיע ל-61, זה אפשרי. ועוד יותר מחנה הימין צריך שימינה תהיה גדולה וחזקה. כדי שנוכל להחיל ריבונות בהתיישבות ביהודה ושומרון, כדי שנעצור את הקמתה של מדינה פלסטינית וכדי שנילחם על זהותה היהודית של מדינת ישראל. הציונות הדתית חייבת לצאת להצביע ט.ב.״

מבצע גיוס הפעילים המתנדבים יימשך עד סוף השבוע במטרה לעמוד ביעד גיוס של 7000 פעילים מתנדבים אשר יוציאו את מצביעי ימינה מהבתים לקלפי ובכך יביאו לחיזוק הרשימה ולהבאת גוש הימין ליעד 61 המנדטים שיאפשרו הרכבת ממשלה ימנית ולאומית.

Back to top button