מבזקיםתנועה ותחבורה

ביום הבחירות לכנסת ה-23 תתאפשר נסיעה ברכבת ללא תשלום

רכבת ישראל נערכת לקראת יום הבחירות לכנסת ה-23. תדירות רכבות מלאה הכוללת כ-580 רכבות ונסיעות חינם בהתאם להנחיות משרד התחבורה. הטבת נסיעת החינם תינתן באמצעות הנפקת כרטיסי נייר חד פעמיים במכונות האוטומטיות הפזורות בתחנות הרכבת ברחבי הארץ, וכן באמצעות הקופות המאוישות ועל ידי דיילי שירות שיוצבו בתחנות נבחרות

רכבת ישראל נערכת למתן שירות במהלך יום הבחירות לכנסת ה-23.

בניגוד לימי בחירות בשנים קודמות, בהם הופעלו קווי הרכבת במתכונת מצומצמת, החליטו במשרד התחבורה וברכבת ישראל להפעיל את קווי הרכבת בתדירות מלאה, הכוללת כ-580 רכבות, לצורך מתן שירות מקיף ברחבי המדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רכבת ישראל

זאת בהמשך לעבודת מטה מקדימה שנעשתה בנושא, ובהתאם לבחינת התפלגות הנסיעות בימי הבחירות לכנסת שנערכו באפריל ובספטמבר אשתקד. ברכבת מצפים לכ-250 אלף נסיעות ביום הבחירות, אשר יתפרסו על פני כל שעות היום.

ביום הבחירות תתאפשר נסיעה ברכבת ללא תשלום, בהתאם להנחיות משרד התחבורה. כרטיסי הנסיעה הייעודיים יונפקו במכונות האוטומטיות לממכר כרטיסים הפזורות בכל תחנות הרכבת, החל מיום ראשון ה-1.3.20 בשעה 20:00 ועד יום שני ה-2.3.20 בשעה 23:59. כמו כן יחולקו כרטיסי נסיעה מסוג "כרטיס יומי ארצי" בקופות המאוישות, וכן על ידי דיילים שיוצבו בתחנות נבחרות. כרטיסים אשר יונפקו בתחנות הרכבת תקפים אך ורק לנסיעה ברכבת.

ברכבת ישראל מדגישים כי הטבת הנסיעה תינתן באמצעות כרטיסי נייר חד פעמי בלבד, הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש בחוזים הטעונים בכרטיסי הרב קו.

כמו כן, לא יופעל שירות 'מקום שמור' ביום זה.

צילום: רכבת ישראל

תגובה אחת

  1. קטע מתוך דברים בעניני השעה שנאמרו בארוכה על מצב הזמן וסערת התקופה של הבחירות. במילים קצרים; ~ רצוני לומר לכם על דבר שאמנם יש עדיין כמה ימים עד שיהיה נוגע למעשה, אך כיון שחוששני שבעוד ימים ספורים הרחוב יתמלא בתעמולת "ודבריושמעת מתוך האש"… ואז יהיה קשה להוציא את הבחורים והאברכים מהאש… לכן אנו פה כעת במילים קצרות.

    היות ובעוד תקופה הולכים להתקיים בחירות לכנסת המינות, צריך לדעת שזה איסור גמור ללכת ולהצביע, איסור ממש, מאיסורים החמורים ביותר, ואני אבאר בקצרה; ודאי התעמולה הגדולה תתפרסם שכבר החזו"א זי"ע התיר להצביע, ועוד ועוד ע"ז הדרך, צריךלדעת שכל ההיתר שאמרו להצביע היה "אז" כאשר ה'כנסת' היתה אמצעי, וכהיום הרי המקום הזה הוא מהטמאים ביותר. 

    גם ~ ידוע שהרב מפוניבז' זצ"ל ייצג את היהדות החרדית בליטא,וכשהגיע לא"י שאלוהו אולי ייצג כאן ב'כנסת', אמר להם הרב מפוניבז' שאין לומספיק חליפות לקרוע כל יום על דברי הכפירה המינות והנאצה שנאמרים שם על ד'ותורתו!!!!!! 

    א"כ מה ההיתר לשלוח לשם, קבעו רבותינו שכדי שישמש אמצעי להציל מידיהם כמציל מן הליסטים לכן שלחנו כל השנים, אבל היום כל מי שרק רוצה לראות, רואה שה'כנסת' הפכה להיות ה'מטרה'! בשבילה המתירים הכל, ומתפשרים על הכל, נגד התורה הקדושה רח"ל, כמו הגיוס, חילול שבת, חפירת קברי ישראל, וכו' וכו' לא הותירו אפילו פינה אחת ביהדות שלא ויתרו עליה, כל השמד הותר "להם" לצורך ה'כסא'!! על דבר כזה לא הותר מעולם!!

    וידוע שלראשונה, האדמו"ר מסלאנים שליט"א הורה אמש לחסידיו שלא להשתתף הפעם בבחירות. וזה מכה חזקה לאגודת ישראל. נמצא שכעת האדמו"ר מסלאנים שליט"א נגד ההשתתפות בבחירות… 

    וזה היה אמש בסעודת הכנסת ספר תורה שהתקיימה בישיבתו באלעד יצא האדמו"ר בחריפות

Back to top button