בריאותמבזקים

בזמן שנורו טילים מתנדבי נוער מד"א סייעו באריזת ערכות מיגון

עשרים ושלושה מתנדבי נוער מד"א מאשקלון ניצלו את ביטול הלימודים אתמול (שלישי), בעקבות המתיחות הביטחונית, על מנת לסייע בהיערכות להתמודדות עם נגיף הקורונה.
 
בני הנוער המתנדבים השכימו קום, והוסעו למרכז הלוגיסטי של מגן דוד אדום בחולון. יחד, הם ארזו אלפי ערכות מיגון נגיפי, שישמשו את צוותי מד"א אשר מעניקים טיפול רפואי, מבצעים בדיקות ומפנים לבתי החולים אנשים שעלולים להיות מדבקים.
 
כפיר ולטר ויאר צמח מאשקלון, מתנדבי נוער במגן דוד אדום  סיפרו "שלשום בערב, כשכבר ידענו שלא יהיו לימודים בגלל המצב הביטחוני, הציעו לנו לנסוע למרכז הלוגיסטי של מד"א בחולון, ולעזור באריזות של ערכות המיגון נגד הידבקות. שמחנו לנצל את היום ללא לימודים למטרה טובה ואנחנו מרגישים הרבה יותר מסופקים לתרום את החלק שלנו לנושא ההתמודדות עם וירוס הקורונה, מאשר להישאר בבית ולישון עד מאוחר".
 
אחראית הנוער הארצית של מד"א, יפעת גלזמן: "בכל פעם מחדש אנחנו מתמלאים גאווה גדולה, כשמתנדבי הנוער נרתמים בשמחה למשימות חשובות. הם עושים את זה בהתנדבות מלאה, ללא כל תרומה, ומכירים בגיל צעיר, ובכל פעם מחדש, בחשיבות שבפועלם במד"א. זה לא מובן מאליו ומאוד מרגש".

צילום: דוברות מד"א

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח